برای کسانی که بهتازگی صاحب فرزندی شدهاند، بهویژه اگر فرزند اول آنها باشد، همه مراحل نگهداری از بچه حتی تعویض پوشک نوزاد نیز میتواند یک چالش بزرگ باشد. اگر شما هم جزو چنین افرادی قرار میگیرید، مطالعه بیشتر درباره نحوه مراقبت از فرزند تازه متولد شده و به دست آوردن اطلاعات مفید راجع به رفتار کودکان، میتواند این دوره را برایتان لذتبخشتر کند. شاید برای والدینی که نوزاد تازه متولد شده دارند، زمان کافی برای خواندن حجم بالایی از اطلاعات وجود نداشته باشد. بنابراین ما قصد داریم در این مقاله کوتاه، تمامی نکات کلیدی و مهم عوض کردن پوشک نوزاد را بصورت مختصر و مفید به شما انتقال بدهیم. شما میتوانید در ادامه این مطلب در مورد تعویض پوشک بچه و نکات لازم آن دانشهایی کسب کنید. پس تا انتها با ما همراه شوید.
زمان تعویض پوشک نوزاد
اولین سوالی که ممکن است در این زمینه برایتان پیش بیاید، پرسش در مورد زمان عوض کردن پوشک بچه است. در جواب آن باید بگوییم که بازه مشخصی برای این کار وجود ندارد (البته بدون در نظر گرفتن زمانی که کودک در پوشک خود دستشویی کرده است) و زمان تعویض پوشک برای هر کودک با دیگری متفاوت است.
برخی از نوزادان که پوست حساسی دارند، به محض خیس شدن پوشک تاول میزنند یا دچار خارش شدید میشوند. بنابراین طبیعی است که تعداد دفعات تعویض در این دسته از نوزادان بیشتر باشد. طبق تحقیقاتی که متخصصان روی نوزادان مختلف انجام دادهاند، آنها از بدو تولد تا دو سالگی بسته به نوع تغذیه خود در طول روز، بین 6 تا 12 مرتبه دفع ادرار میکنند. فاصله این دفعات و تعداد آنها در زمان بیداری یا خواب ممکن است متفاوت باشد.
با اینحال اگر وسواس خاصی ندارید، معمولا پس از هر بار دفع ادرار به تعویض پوشک نوزاد نیازی نیست و شما میتوانید زمان عوض کردن آن را تا هنگام سنگین و اذیت شدن کودک خود عقب بیندازید.
مکان مناسب تعویض پوشک نوزاد
ممکن است کودک شما در برابر تعویض پوشک مقاومت کرده و با انجام کارهایی مانند منقبض کردن بدن خود، تعویض پوشک را برایتان سختتر کند. همچنین او ممکن است در فاصلهای که پوشک کثیف را باز میکنید تا زمان آماده کردن کهنه تازه، دوباره قضای حاجت کند و باعث آلوده شدن محیط خانه شود.
بنابراین بهترین راهکار در چنین مواقعی این است که یک میز تعویض پوشک تهیه کنید تا خیالتان از بابت تمیز ماندن خانه یا امنیت کودکتان راحت باشد. این میزها با برخورداری از ویژگیهایی مانند ارتفاع مناسب، از خم شدن و ایجاد کمر درد والدین جلوگیری میکنند. وجود میز تعویض در کنار سرویس خواب نوزاد میتواند علاوه بر امنیت بیشتر، نما و جذابیت اتاق دلبند شما را چندبرابر کند.
چگونه پوشک بچه را عوض کنیم؟
جالب است بدانید تعویض دیر هنگام یا نامناسب پوشک میتواند یکی از دلایل مختلف بروز اختلال خواب در کودکان باشد. بنابراین اگر در این مورد تجربه زیادی ندارید، با رعایت نکات لازم سلامتی و خواب راحت را به کودکان خود هدیه دهید. در ادامه به نحوه عوض کردن پوشک نوزاد اشاره میکنیم.
لوازم مورد نیاز
برای اینکه استرس خود را هنگام تعویض پوشک نوزاد کم کنید و بتوانید محیط آرامشبخشی را هم برای کودکتان بهوجود آورید، بهتر است قبل از اقدام به عوض کردن پوشک بچه، همه وسایل مورد نیاز را در محل یا روی میز تعویض قرار دهید. این لوازم معمولا عبارت هستند از:
- یک تشک یا حوله نرم برای راحتی کودک
- زیرانداز نوزاد
- پوشک تمیز و مناسب
- کیسه پلاستیکی برای قرار دادن پوشک کثیف در آن
- پودر بچه
- دستمال مرطوب
- پماد سوختگی
مراحل عوض کردن پوشک بچه
اکنون که با زمان مناسب و لوازم مورد نیاز تعویض پوشک نوزاد آشنا شدید، نحوه عوض کردن پوشک نوزاد را هم باید بدانید. مراحل زیر را برای انجام صحیح آن رعایت کنید:
- ابتدا و مهمتر از هر چیزی بهداشت دستهای خود را رعایت کنید، چون پوست کودکان بسیار حساس است.
- میز تعویض پوشک نوزاد یا تشک ویژه این کار را آماده کنید.
- لوازم فهرست قسمت قبل را کنار میز قرار دهید.
- کودک را به آرامی روی میز یا تشک بخوابانید.
- چسبها یا گرههای پوشک را باز کنید.
- با یک دست هر دو مچ پای نوزاد را بگیرید و با دست دیگر پوشک کثیف را از زیر او بردارید.
- کهنه یا پوشک کثیف را جمع کنید و درون یک پلاستیک بگذارید.
- اگر کودک شما مدفوع کرده است، ذرات نشسته روی باسن و آلت تناسلی او را با یک دستمال تمیز پاک کنید و سپس او را با آب و شوینده ملایم شستشو دهید.
- اگر کهنه کودک با ادرار خیس است، بهتر است پس از هر دو مرتبه تعویض او را با آب و شوینده بشویید. در غیر این صورت پاک کردن با دستمال مرطوب کافی خواهد بود.
- پس از تمیز کردن کودک خود اجازه دهید پاها و آلت تناسلی او خشک شود و برای جلوگیری از سوختگی و ایجاد حساسیت، مقدار مناسبی از پودر بچه را به ناحیه زیر پوشک او بمالید.
- اگر کودکتان از قبل دچار حساسیت و سوزش شده است، به جای پودر بچه از پماد سوختگی مخصوص استفاده کنید.
- پوشک تازه را باز کنید، پاهای نوزاد را با یک دست بلند کرده و پشت پوشک را تا زیر کمر او بکشید.
- قسمت جلویی کهنه را از وسط پای کودکتان رد کنید و تا روی شکم او بیاورید.
- چسبهای پوشک را باز کرده و سپس در محل مناسب بچسبانید.
- دقت کنید چسب را خیلی سفت یا خیلی شل نبندید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
تبلیغات امروزه یکی از عوامل اصلی موفقیت کسب و کارهاست. برندهای مختلف به دنبال روشهای جذاب برای معرفی محصولات خود به مشتریان هستند. یکی از راههای موثر برای ارتقاء برند و جلب توجه مشتریان، استفاده از چاپ لوگو بر روی تیشرتهاست. این مقاله به شما نشان میدهد که چرا چاپ لوگو بر روی تیشرت برای تبلیغات بسیار مهم است.
یک لوگو منحصر به فرد و جذاب بر روی تیشرت میتواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. وقتی مشتریان یک نفر را با تیشرتی که لوگوی برندش در آن قرار دارد، میبینند، به راحتی برند را تشخیص میدهند و با آن ارتباط برقرار میکنند. این اولین گام برای تبلیغ موثر است.
برای خرید و اطلاع از قیمت تیشرت تبلیغاتی به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران مراجعه کنید
- ۰ ۰
- ۰ نظر
چگونه نقشه های حرارتی سایت را ببینیم و سئوی آن را بالا ببریم؟
برای اینکه بفهمیم هر لینک، تصویر و محتوای سایت چقدر مورد توجه کاربران و مشتریان قرار گرفته است باید بدانیم چگونه هیت مپ سایت را ببینیم.
نقشه حرارتی سایت چیست؟
قبل از اینکه بدانیم چگونه نقشه های حرارتی سایت را ببینیم بهتر است با مفهوم نقشه حرارتی آشنا شویم. ترکیب دو کلمه ی نقشه و حرارت؛ نقشه با پیدا کردن مسیرها و آدرس ها، و حرارت به میزان فعالیت اشاره دارد. نقشه حرارتی نوعی تحلیل گرافیکی است. وقتی صحبت از نقشه حرارتی سایت می شود منظور ما یک تصویر است که نقاط پر فعالیت و کم فعالیت سایت شما را به تصویر می کشد. مهم است که بدانیم سایت ما چقدر بازدید دارد و بدانیم کدام یک از صفحات لندینگ سایت بیشترین بازدید را داشته است. اما گاهی در صفحه ای که دارای چند آیتم مختلف است، فهمیدن اینکه کدام یک از گزینه ها بیشترین کلیک را خورده مهم است.
بعد از اینکه بفهمیم چگونه نقشه های حرارتی سایت را ببینیم تازه باید تفسیر نقشه را یاد بگیریم. نقشه های حرارتی دقیقا مانند تصاویر سی تی اسکن مغز عمل می کنند. فعالیت و رکود بخش های مختلف سایت با گرمی و سردی رنگ ها به نمایش در می آید. راکد ترین بخش ها با سردترین رنگ یعنی بنفش و آبی سپس سبز و در درجه بعد زرد و نارنجی و قرمز نمایش داده می شوند. قرمز فعالترین بخش سایت را مشخص می کند.
پس از دیدن نقشه حرارتی سایت در کمتر از چند ثانیه متوجه می شوید که کاربران سایت شما به کدام بخش های آن صفحه بیشتر توجه کرده اند. گاهی لینک های خاصی در طراحی سایت از دید مدیر و طراح سایت مغفول می ماند در حالیکه مشتریان به آن اهمیت می دهند. با دیدن نقشه حرارتی و کشف نقاطی که مشتریان انتظار دیدن لینک یا دریافت اطلاعات بیشتر را داشته اند، سایت را بهینه می کنید. برای مثال در یک فروشگاه کفش با انواع زاویه عکس و رنگ، شاهد واکنش مشتریان به آیتم ها و کشف جذابترین کالا باشید.
کاربرد نقشه حرارتی در سئوی سایت چیست؟
وقتی می فهمیم که چگونه نقشه های حرارتی سایت را ببینیم به بخشی از آنالیز سایت دسترسی پیدا می کنیم. یافتن محبوبیت لینک های داخلی سایت و یا گرفتن آمار ارجاع لینک های خارجی سایت از کاربردهای نقشه حرارتی سایت است. همچنین شما فقط با یک نگاه به موضوعات جذاب، تصاویر، بنرها و کلمات مورد توجه مشتریان خود پی خواهید برد. یکی از راه های پیدا کردن کلمات کلیدی برای بالا بردن سایت همین روش است. رفتار ماوس در صفحه دسکتاپ و میزان واکنش کاربران به آیتم های مختلف سایت به ما خواهد گفت که کجاها نیاز به اصلاح دارد. فهمیدن این نکات کمک بزرگی به سئوی داخلی سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو می کند.
ما یاد میگیریم که چگونه نقشه های حرارتی سایت را ببینیم و تحلیل کنیم چون برای زمان خود و مشتریان ارزش قائلیم. مشتریان ما حوصله ی پیام دادن و تماس با مدیران برای اصلاح سایت را ندارند اما رفتارشان در صفحات سایت، بهترین نظرسنجی برای ماست. Eye tracking heatmap نوعی نقشه حرارتی برای تعداد عبور قسمت های مختلف صفحه از مقابل چشمان کاربر است. اگر عکس یا نوشته ای در صفحه قرار دارد که کاربر را وادار به اسکرول چند باره ی صفحه از بالا به پایین کرده، مهم است.
در نقشه ی حرارتی Scroll Maps در می یابیم که مشتریان به کدامیک از قسمت های سایت علاقه و واکنش بیشتری نشان می دهند. قسمت هدر یا فوتر و یا ستون کناری؟ کدامیک برای مشتریان جذاب تر است و کدام قسمت نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد. همچنین این ابزار به شما نشان خواهد داد که کدامیک از مطالب سایت شما بیشتر بازدید می شود. آیا حجم مطالب و محتوای سایت بهینه است یا بیش از حد نیاز است.
در نقشه ی حرارتی Click Maps نقاط کلیک خور سایت و پرترافیک را خواهیم دید. کلمات کلیدی جذاب را شناسایی خواهیم کرد و لینک هایی که اتوریتی و اعتبار بیشتری دارند را خواهیم شناخت. نقشه ی حرارتی Click Maps به ما کمک می گوید کدام لینک ها گوگل را وادار به ایندکس گذاری سایت ما خواهد کرد. در نقشه ی حرارتی Hover Maps نقاطی که نشانگر ماوس روی آنها مکث بیشتری داشته را نشان می دهند. این برای کشف عکس ها و محتواهای پرخواننده و موضوعات جذاب برای کاربران مفید است.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
سئوکار به چه کسی می گویند؟
سئوکار یا متخصص سئو شخصی است که با دانش و مهارت های کافی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت وبسایت شما را با روش های مختلف بهینه کرده و در نتیجه رتبه وبسایت و هریک از صفحات سایت را بهبود می دهد که این عملیات در نهایت ترافیک سایت را بالا برده و می توانید با استفاده از تکنیک های مختلف کاربران وبسایت را به مشتری تبدیل کنید و فروش و درآمد را افزایش دهید!
برای دریافت خدمات مشاور حرفه ای سئو در مشهد اصهان تهران تبریز و شیراز می توانید به شرکت دیجیتال مارکتینگ پایا مراجعه کنید !
اگر نمی دانید چگونه یک کاربر را به مشتری تبدیل کنیم؟ اصلا جای نگرانی نیست زیرا مقاله ای با همین عنوان برای شما تنظیم شده است که تمام رمز و رازهای کاربردی در آن قرار دارد وو می توانید با این راهکارها به راحتی میزان فروش وبسایت خود را تا دو برابر بالا ببرید.
بسیاری از کارفرمایان و مدیران وبسایت ها بدون آگاهی از وظایف یک سئوکار با او قرار تنظیم می کنند و همکاری آغاز می شود اما پس از گذشت زمان اندکی ممکن است طرفین خواسته هایی داشته باشند که در حیطه وظایف سئوکار نمی باشد یا برعکس ممکن است مواردی را که جزو وظایف یک متخصص سئو است به دلیل عدم آگاهی مدیر سایت نادیده گرفته شود که در هر دو حالت نیز قطعا آگاهی و بالا بردن اطلاعات بسیار کمک کننده است.
شرح وظایف سئوکار چیست؟
در این بخش برخی از مهمترین وظایف سئوکار را بررسی می کنیم که پس از استارت پروژه شما فعالیت ها آغاز شده و به عنوان وظایف سئوکار به شمار می آید:
1- بررسی تمام مشکلات سئو
مشکلات سئو از جمله سئو داخلی، سئو فنی یا سئو تکنیکال و سئو خارجی است، به عنوان مثال در صورتی که گوگل نمی تواند به درستی صفحات سایت شما را بررسی کند ممکن است ایراد از بخش تکنیکال سایت باشد و متخصص سئو وظیفه رفع آن را دارد؛ علاوه براین احتمال دارد برخی از عوامل سئو خارجی سبب افت رتبه سایت شود که باز هم شناسایی و رفع تمام این موارد بر عهده سئوکار می باشد.
با توجه به اهمیت بررسی و رفع مشکلات سئو در بسیاری از پروژه ها پس از تنظیم قرارداد و شروع همکاری با کارفرما، سئوکار به عنوان اولین گام مشکلات سایت را بررسی می کند تا بتواند مسیر مناسبی و مشخصی را برای رشد سایت تعیین کند.
2-تحقیق کلمه کلیدی صحیح
یکی دیگر از مهمترین اقداماتی که حتما لازم است سئوکار به درستی انجام دهد تحقیق کلمه کلیدی است، تفاوتی ندارد وبسایت شما خدماتی باشد یا وبسایت فروشگاهی در هر صورت تحقیق کلمه کلیدی اصولی از جمله مهمترین گام ها برای بهینه سازی سایت است؛ در آموزش تحقیق کلمه کلیدی به صورت کامل بررسی شده است که انتخاب کلمه کلیدی متناسب با دغدغه های کاربر تا چه اندازه ای اهمیت دارد، زیرا اگر بتوانید به درستی دغدغه های کاربر را شناسایی کنید و سپس متناسب راهکار یا محصولاتی متناسب با آن ارائه دهید و نیاز کاربر را رفع کنید در نتیجه حتما گوگل نیز به شما اهمیت می دهد.
بنابراین با تحقیق کلمه کلیدی مناسب می توانید به راحتی مشتریان وبسایت خود را پیدا کنید که به دنبال شما هستند و این بسیار پراهمیت و ارزشمند است.
3- تولید محتوای مناسب و سئوی محتوا
بسیاری از پروژه ها بدون هیچ گونه لینکسازی خارجی تنها با استفاده از یک محتوی سئو شده می توانند به صفحه اول گوگل برسند، بنابراین یکی از مهمترین وظایف سئوکار توانایی تولید محتوای مناسب سایت و سئو شده است، در اغلب موارد متخصص سئو وظیفه تولید محتوا را ندارد اما حتما لازم است با نکات و استانداردهای یک محتوا آشنایی داشته باشد. زیرا محتوای مناسب یکی از فاکتورهای مهم گوگل به شمار می آید که ممکن است محتوای محصول، محتوای مقاله، محتوای دسته بندی و… باشد.
4-سئو خارجی
پس از آنکه تحقیق کلمه کلیدی شما به صورت کامل و اصولی انجام شد و همچنین مسائل فنی وبسایت نیز با توجه به چک لیست سئو تکنیکال در سایت اجرا شد نوبت به سئو خارجی سایت می رسد که در این مرحله مجموعه اقداماتی در خارج از سایت اما با هدف افزایش رتبه و بهینه سازی وبسایت انجام می شود، برندسازی، رپورتاژ، بک لینک سازی و… از جمله مواردی هستند که می توان در سئو خارجی به آن اشاره کرد امــا قبل از هر اقدامی حتما توجه کنید در صورتی که سئو داخلی و تمام مسائل فنی و مشکلات سایت رفع نشود سئو خارجی نیز نمی تواند تاثیرگذار باشد.
برای ساخت بک لینک سایت ابتدا بهتر است بدانید از چه سایت هایی می توانید برای وبسایت مورد نظر بک لینک بفرستید، چه انکرتکست هایی استفاده کنید؟ چند بک لینک برای هر صفحه لازم است و… زیرا برخی از متخصصین این مرحله از سئو را در دسته بندی سئو کلاه خاکستری می دانند و تاکید دارند در صورت استفاده از این روش کاملا محتاطانه رفتار کنید تا ردپایی از شما باقی نماند زیرا هر حرکت اشتباه از جانب شما احتمال جریمه گوگل را به همراه دارد. به این منظور می توانید از آموزش ساخت بک لینک در سایت استفاده کنید.
5- تجزیه و تحلیل رفتار کاربران
یکی دیگر از وظایف سئوکار تجزیه و تحلیل رفتارهای کاربران است، یک فروشگاه حضوری را در نظر بگیرید در ابتدای راه اندازی فروشگاه دقیقا نمی دانید مشتریان شما به چه محصولاتی نیاز دارند و در برابر انواع محصولات چه رفتاری دارند؛ ممکن است یک محصول از نظر شما بسیار پرفروش برسد اما در نهایت پس از راه اندازی فروشگاه و گذشت زمانی مشتریان هیچ گونه علاقه ای به همان محصول نشان ندهند! در این شرایط قطعا شما به نیازهای کاربران خود توجه می کنید زیرا شما به دنبال فروش بیشتر و افزایش درآمد هستید.
در رابطه با وبسایت نیز دقیقا همین مساله صدق می کند شما با تجزیه و تحلیل کاربران خود به راحتی می توانید اطلاعات مهم و ارزشمنید را بدست آورید که در روند رشد پروژه شما موثر است.
6-بررسی رقیب
رسیدن به صفحه اول گوگل و کسب جایگاه مناسب به رقابت نیاز دارد زیرا همه وبسایت ها برای رسیدن به جایگاه خوبی در حال تلاش هستند پس در برخی وبسایت ها حتما لازم است کارفرما بتواند وبسایت رقبا را آنالیز کند و استراتژی سئو سایت را با توجه به وبسایت رقبا و برای جلو زدن از آن ها تغییر دهد. برای پیدا کردن کلمه کلیدی سایت رقیب می توانید از ابزارهای مخصوص استفاده کنید که تا حد زیادی می تواند برای بررسی سایت کمک کننده باشد. از طرفی بررسی بک لینک های سایت رقیب نیز بسیار کاربرد دارد.
7-مسئولیت پذیری
سئوکاری توانا و دارای مهارت و تخصص بالا در صورتی که مسئولیت پذیر نباشد و در زمان مناسب کارهای لازم را انجام ندهد قطعا نمی تواند سئوکار موفقی باشد؛ زیرا یکی از مهمترین ویژگی های هر ادمی در هر زمینه فعالیتی مسئولیت پذیری است زیرا با وجود مسئولیت پذیری است که یک سئوکار می تواند همواره مسئولیت پیشرفت و حتی پسرفت سایت را بر عهده بگیرد و برای حل کردن مشکلات احتمالی نیز به دنبال راه حل باشد.
8- تدوین و تغییر استراتژی سئو سایت
چیدن استراتژی سئو سایت مانند یک نقشه راه به سئوکار کمک می کند تا وبسایت را طبق همان استراتژی پیش ببرد و در نهایت به جایگاه مناسبی از لیست نتایج گوگل برساند؛ بنابراین یکی از وظایق مهم سئوکار توانایی چیدن استراتژی درست برای سایت و همچنین توانایی تغییر آن در مواقعی که لازم است.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
10 تفاوت کولر گازی و آبی
کولر آبی و گازی تفاوتهای بسیاری از نظر نحوه کار، مصرف انرژی، تولید سرما و … با هم دارند که در ادامه آنها را با هم مقایسه میکنیم. قبل از اینکه تفاوت کولر گازی و آبی را بیان کنیم بهتر است با تعریف کلی این دو کولر بیشتر آشنا شوید:
کولر آبی
خرید کولر آبی در واقع با روشی سنتی و قدیمی اقدام به خنک کردن هوا میکند. این فرآیند در تمدنهای باستانی ایران و مصر برای خنک کردن فضا به کار میرفت. اما کولرآبیهایی که امروزه در محل نصب میشوند از تغییرات کولرهای تولید شده آمریکاییها در قرن 20 به وجود آمدهاند.
کولرهای آبی از روش سرمایش تبخیری برای خنک کردن هوا استفاده میکنند؛ یعنی با عبور هوای گرم از بین پوشالها، آب گرمای هوا را گرفته و هوا را خنک میکند. طبیعیست هرچه آب کولر بیشتر و خنکتر باشد، هوای خنکتری را تولید میکند. نامگذاری کولرهای آبی هم به همین دلیل بوده است، چرا که خنک سازی را از طریق آب انجام میدهد.
کولر گازی
خرید کولر گازی هم مثل کولرهای آبی در قرن بیست تولید شدند. اما برخلاف کولرهای آبی که سیستم خنککنندهشان بر مبنای حضور آب است، سیستم کولر گازی با تبدیل گاز به مایع و سپس مایع به گاز، سرمای موردنیاز محل را تامین میکند.
چند سالی هست که کولرهای گازی سهم زیادی از بازار وسایل سرمایشی را به خودشان اختصاص داده اند. برندهای لوازم خانگی مثل ال جی، سامسونگ، هایسنس،گری، برندهای ایرانی مثل اسنوا و ایران رادیاتور از برندهایی هستند که در تولید کولرهای گازی پیش قدم شدهاند.
1- تفاوت کولر گازی و آبی از نظر عملکرد
کولر آبی
نحوه عملکرد کولر آبی برای خنک کردن هوا طبق مراحل زیر است:
- آب توسط یک پمپ الکتریکی از تشتک به قسمت بالای پوشالها میرود و روی پوشالها میریزد و آنها را خیس نگه میدارد.
- عبور هوا از روی پوشالها آب روی آنها را تبخیر میکند.
- از آنجایی که آب، برای تبخیر شدن گرمای هوای اطراف را جذب میکند، باعث خنک شدن هوا میشود.
- این هوای خنک با رطوبت حدود ۹۰ درصد وارد فضا میشود.
کولر گازی
کولرهای گازی به جای افزایش، رطوبت محل را کاهش میدهد این کولرها بیشتر برای مناطق شرجی و مرطوب، مناسب هستند. این کولرها برای خنک کردن محل، به شیوه زیر عمل میکنند:
- پس از زدن دکمه پاور، کولر گازی روشن شده و الکتروموتور فن داخلی شروع به کار میکند.
- گاز سردی که به صورت بخار و با فشار کم داخل مخزن کولر است، توسط کمپرسور مکیده شده و فشار و دمای آن افزایش مییابد.
- سپس گاز به دلیل اختلاف دما با هوای بیرون، حرارت خود را از دست داده و به مایع تبدیل میشود.
- این مایع در لولههای داخلی گاز جریان پیدا کرده، حرارت را جذب و هوا خنک را خنک میکند.
چرخهای که کولرهای گازی با استفاده از آن، فضا را خنک میکنند سیکل تبرید تراکمی نام دارد. این سیکل گرمای هوای داخل را گرفته و به بیرون منتقل میکند.
البته در بعضی مدلهای کولر گازی میتوانید این سیکل را معکوس کنید تا کولر تبدیل به یک پمپ حرارتی شده و گرما را به داخل بیاورد. در اینصورت از کولرگازی میتوانید در چهار فصل سال استفاده کنید.
2- مصرف برق کولر آبی و گازی
دومین تفاوت کولر گازی و آبی، میزان مصرف انرژی آنهاست. مصرف برق کولر آبی نسبت به کولر گازی، کمتر است؛ در نتیجه اگر پول قبض برق برای شما اهمیت زیادی دارد و میخواهید برق کمی مصرف کنید باید کولر آبی را انتخاب کنید. طبق تحقیقات انجام شده برای متراژ برابر مصرف برق کولر گازی نسبت به کولر آبی 4-5 برابر بیشتر بوده است.
البته باید بدانید با گذشت زمان و بهینهسازی شکل و شیوه طراحی قطعات، میزان مصرف انرژی کولر آبی و کولر گازی کمتر شده و آنها دارای برچسب انرژی هستند.
3- تفاوت کولر گازی و آبی از نظر قیمت خرید
یکی از ویژگیهای کلیدی در خرید کولر، قیمت اولیه آن است. اگر سوال شما هم این است که قیمت کولر گازی بهتر است یا آبی؟ باید بگوییم قیمت کولرهای آبی نسبت به کولر گازی بسیار پایینتر است؛ حتی در برخی برندها قیمت کولرگازی 4 تا 6 برابر کولر آبی هم میرسد.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
قرارداد طراحی سایت با شرکت یا طراح مورد نظر، یکی از عناصر کلیدی در فرآیند ایجاد یک وبسایت حرفهای است. مفاد قرارداد طراحی وب سایت، توافقات حقوقی و تجاری بین سازمان یا شرکت و طراح وبسایت را تعریف میکند و شامل شرایط مربوط به طراحی، اجرا و تحویل پروژه میشود.
برای استفاده از طراحی سایت در مشهد تهران اصفهان شیراز تبریز و... با پایا مارکتینگ بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد در ارتباط باشید !
09386676574- 09388458125
اگر قصد راهاندازی یک وبسایت شخصی برای کسبوکار خود را دارید اما هیچگونه اطلاعی از عقد قرارداد طراحی سایت ندارید، لازم است ابتدا آگاهی خود را افزایش داده و با بررسی چند نمونه قرارداد طراحی سایت، از موضوعاتی مانند شرح پروژه، مبلغ قرارداد و… که لازم به توضیح دارند، آگاه شوید. در ادامه این مقاله از پایا مارکتینگ با مفاد و نمونه قرارداد طراحی وب سایت آشنا خواهیم شد.
منظور از مفاد قرارداد طراحی وب سایت چیست؟
داشتن یک وبسایت حرفهای برای توسعه کسبوکارهای آنلاین و تحت وب بسیار ارزشمند و کاربردی است؛ درواقع به کمک وبسایت میتوانید فروش محصولات یا خدمات خود را بهطور ویژهای افزایش دهید، به همین دلیل لازم است با مفاد قرارداد طراحی وب سایت آشنا شده تا هنگام عقد قرارداد با طراح یا شرکت مورد نظر و شروع راهاندازی وبسایت، با مشکل مواجه نشوید.
تقریبا هرگونه نمونه قرارداد طراحی سایت که کامل و مرتبط باشد را مطالعه کنید چند موضوع اصلی را پوشش دادهاند؛ بهطور کلی جزئیات و عوامل کلیدی در طراحی وبسایت به ۴ گروه اصلی تقسیم میشوند که عبارتند از:
- توصیف کامل پروژه
- حقوق و تعهدات طراح سایت
- حقوق و تعهدات شخص درخواست دهنده (کارفرما)
- قوانین و شرایط عمومی
در بخشهای بعدی ابتدا مفاد قرارداد راهاندازی وب سایت و نکات مهم آن را بررسی خواهیم کرد و سپس این ۴ بخش مهم و اصلی که برای نمونه قرارداد طراحی سایت مورد استفاده قرار میگیرند را شرح میدهیم.
مهمترین جزئیات محتوای قرارداد طراحی سایت
با توجه به نیاز کارفرما یا طراح وبسایت، ممکن است به موارد خاصی در قراردادهای طراحی وب سایت اشاره شود اما بهطور کلی مفاد قرارداد طراحی وب سایت عبارتند از عنوان، مبلغ، تعهدات طرفین، نحوه پرداختها و غیره.
عنوان یا معرفی طرفین قرارداد
یکی از بخشهای ابتدایی قرارداد طراحی سایت، مشابه بسیاری از نمونه قراردادهای دیگر شامل معرفی و مشخصات طرفین است، به عبارتی مشخصات کارفرما (شخص یا سازمان درخواست دهنده)، طراح سایت و تاریخ عقد قرارداد در این بخش نوشته میشود.
مبلغ نمونه قرارداد طراحی سایت
همانطور که میدانید هزینه و مبلغی که برای یک محصول یا خدمات تعیین میشود، باید با رضایت طرفین باشد؛ یکی از قسمتهای مهم در مفاد قرارداد طراحی وب سایت مربوط به تعیین مبلغ قرارداد میشود. در این قسمت تمام عواملی که باعث تغییر مبلغ قرارداد میشوند، باید بهطور کامل ذکر شوند، به عنوان مثال، نوع وبسایت، زمان اجزا و تحویل پروژه، پشتیبانی و موارد دیگر در مبلغ قرارداد طراحی سایت موثر هستند.
مدت زمان همکاری و مشخص کردن نوع خدمات
شما هر نمونه قرارداد طراحی سایتی را مشاهده کنید، مطمئنا با تاریخ یا مدت زمان اعتبار قرارداد مواجه خواهید شد؛ در مفاد قرارداد طراحی وب سایت یک بخش اختصاصی مربوط به شرح خدمات و اقداماتی که باید انجام شوند و مدت زمان انجام آنها وجود دارد که بسیار مهم و کلیدی است.
شرایط فسخ قرارداد طراحی سایت
در برخی شرایط فسخ قرارداد به صلاح طرفین است و به همین دلیل در قرارداد طراحی وبسایت باید یک بخش مربوط به شرایط فسخ قرارداد طراحی وبسایت وجود داشتهباشد؛ در این قسمت با توافق طرفین شرایطی که باعث فسخ قرارداد خواهند شد ذکر شده تا درصورت بروز هریک از مشکلات احتمالی یکی از طرفین بهصورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند؛ به عنوان مثال امکان فسخ قرارداد درصورت عدم تحویل بهموقع پروژه یا عدم پرداخت توسط کارفرما میتواند دلیلی برای فسخ قرارداد باشد.
ضمانت اجرای پروژه
بخش دیگری که در مفاد قرارداد طراحی وب سایت باید ذکر شود، ضمانت اجرایی است؛ این ضمانت مشابه همان گارانتی که برای محصولات فیزیکی دریافت میکنید است و طراحان وبسایت به کارفرما ارائه میکنند؛ براساس این ضمانت طراح سایت وظیفه دارد تا در مدت زمان مشخص شده، مشکلات احتمالی را برطرف کند.
امضای قرارداد توسط طرفین
مهمترین بخش که بعید است یک نمونه قرارداد طراحی سایت کامل فاقد آن باشد، بخش امضای طرفین است؛ درواقع این قسمت تنها مربوط به مفاد قرارداد طراحی وب سایت نمیشود و تمام قراردادها شامل این بخش هستند. امضای قرارداد معمولا درانتهای هر بند یا صفحات قرارداد وجود داشته و کارفرما و طراح میبایست آن را امضا کنند چراکه بدون امضای طرفین، قرارداد هیچگونه اعتباری نخواهدداشت.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
نحوه کارکرد کولر آبی
پیش از آنکه به بررسی مزایا و معایب کولر آبی بپردازیم؛ باید با نحوه کارکرد کولر آبی آشنا شویم. همانطور که گفتیم کولرهای آبی به عنوان یک انتخاب مناسب برای آب و هوای خشک است. همچنین کولرهای آبی علاوه بر اینکه سرمایش محیط را تامین میکند تاثیر بالایی بر روی لطافت هوای داخل منازل دارد. پس استفاده از این تجهیزات در مناطق شرجی شمالی و جنوبی کشور توصیه نمیشود. استفاده کردن از کولرهای آبی به عنوان یک روش معمول ازگذشته تا کنون است. چرا که نسبتا ارزانتر از سایر دستگاههای تهویه مطبوع با مصرف انرژی کمتری است.
البته فراموش نکنید که با توجه به بحران کم آبی، باید در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید. هر کولر آبی حدود 300 الی 400 لیتر در شبانه روز، آب مصرف میکند. تا این بخش از دماباما درباره مزایا و معایب کولر آبی اطلاعات اولیه را کسب کردهایم. در واقع کولر آبی جعبههای فلزی یا پلاستیکی با کنارههای باز برای مکش هوا است. فن سانتریفیوژی که در داخل کولر آبی تعبیه شده به وسیله موتور الکتریکی و تسمه به چرخش در میآید. از طرفی کار کردن مداوم پمپ به منظور خنک سازی، مرطوب کردن پوشالها را در پی دارد.
هوا به وسیله فن از طریق روزنههای دریچه و از بین پوشالهای خیس شده عبور میکند. در نتیجه این هوای خنک، از طریق یک دریچه در سقف یا دیوار به فضای اتاق منتقل میشود. پس کولرهای آبی با تبخیر آب میتوانند هوای محیط را خنک کنند. وجود دو قطعه مکانیکی فن موتور و پمپ آب سبب شده تا هزینه نگهداری دستگاه کاهش یابد. به طوری که در صورتی که با گذشت زمان و خرابی، میتوانند با هزینه اندک نسبت به تعویض آنها اقدام کنید.
مزایا و معایب کولر آبی
مزایای کولر آبی
کولرهای آبی همانند کولرهای گازی دارای مزایای زیادی هستند، از جمله مزایای کولر آبی شامل :
1. مقرون به صرفه بودن کولر آبی از نظر خرید دستگاه و همچنین قیمت قطعات
یکی از مهمترین مزایای که هنگام مقایسه کردن کولرهای آبی با کولرهای گازی مشاهده میشود. میزان کم بودن قیمت خرید دستگاه و اجزای آن، و همچنین پایین بودن مصرف انرژی است. به طوری که هزینه خرید یک دستگاه کولر آبی به اندازه نصف قیمت یک کولر گازی پنجرهای است. یعنی به طور تقریبی ۷۰ درصد نسبت به کولرهای گازی اینورتر ارزانتر هستند.
2. مصرف برق کولر آبی به شدت کاهش مییابد.
هنگام بررسی مزایا و معایب کولر آبی متوجه میشویم که در این سیستم مصرف برق به شدت پایین است. به طوری که میزان مصرف انرژی در این سیستمها ۵۰ الی ۹۰ درصد کمتر از برق استفاده شده در مدل گازی است. البته برق استفاده شده به میزان ظرفیت کولر آبی شما نیز بستگی دارد. یعنی نیاز برقی دستگاه به صورت میانگین بین ۵۰۰ الی ۹۰۰ وات در نظر گرفته شده است. همچنین متوسط توان مصرف برق کولر آبی چیزی 300 وات میباشد. در نقطه مقابل کولرهای گازی توان مصرفی برقشان معادل ۱۵۰۰ وات است.
3. وسیله ای مناسب برای مناطق آب و هوایی خشک و کم باران
همانطور که در بخش ابتدایی متن اشاره کردیم، کولرهای آبی از طریق ایجاد رطوبت باعث کاهش دمای محیط میشوند. به همین خاطر کولرهای آبی برای مناطقی که خشک و کم باران هستند مناسب است. مناطقی مثل شمال شرق کشور
4. نصب و نگهداری راحت
تا این بخش از نوشتار مزایا و معایب کولر آبی به بررسی مزایای کولر آبی پرداختهایم. که یکی دیگر از مزایای آن قابلیت نصب، راه اندازی و نگهداری آسان است. یعنی کار کردن آنها تنها با یک پروانه و پمپ آب ساده میباشد. جالب است که دیگر خبری از تجهیزات پیچیده مثل گاز مبرد و کمپرسور در این وسیله سرمایشی نیست. اگر بخواهیم آن را با کولرهای گازی نیز مقایسه کنیم. متوجه میشوید که نصب کولر گازی بدون وجود نصاب و افراد متخصص امکان پذیر نیست. ناگفته نماند که اجرای لوله کشی توکار کولر گازی برای نصب نیز وجود دارد.
این در حالی است که نحوه نصب کولر آبی از هر نظر راحتتر از کولر گازی میباشد. یعنی تنها وسیله مورد نیاز برای نصب آن استفاده از سیستم لوله کشی آب منزل است. همچنین در صورت معیوب شدن اجزای تشکیل دهنده هزینه خرید اجزای آن به دلیل ساده بودن، کمتر خواهد بود. پس کولرهای آبی در اغلب زمینهها مثل قیمت، هزینه تعمیر، سرویس و حتی مصرف انرژی از کولر گازی بهتر است.
5. کولر آبی دوستدار محیط زیست
هنگام بررسی مزایا و معایب کولر آبی متوجه میشویم که کولرهای آبی دوستدار محیط زیست هستند. چرا که کولرهای آبی هیچ گونه آلودگی و گاز سمی وارد محیط زیست نمیکنند. این ویژگی بخاطر این است که در سیستم خود هیچ گاز مبردی از قبیل (hydrochlorofluorocarbons) و (chlorofluorocarbon) ندارد. همانطور که میدانید این نبردها باعث آزاد شدن گازهای گلخانه ای در جو خواهند شد. پس کولرهای آبی جزو سیستمهای کاملا پاک به حساب میآید؛ زیرا هیچ خطری برای محیط زیست نخواهند داشت.
از این رو تجهیزات سرمایشی آبی، ملقب به دوستدار محیط زیست هستند. که هنگام نصب، تعمیر و سرویس آسیبی به محیط زندگی نمیرسانند. همچنین کولرهای آبی به عایق بندی برای افزایش قدرت سرمایش ندارند. به طوری که اگر در یا پنجره باز باشد برعکس کولرهای گازی سبب بهبود عملکرد کولر آبی میشود.
معایب کولر آبی
در این قسمت از مزایا و معایب کولر آبی به بررسی معایب کولر آبی پرداختهایم. از جمله معایب کولر آبی شامل :
1. قدرت پایین سرمایش
یکی از معایبی که کولرهای آبی نسبت به کولرهای گازی دارند، قدرت پایین سرمایش است. یعنی قدرت پایین سرمایشی این دستگاه، سبب کاهش بازدهی این وسیله پر کاربرد هنگام تولید سرما خواهد شد. به طوری که کولرهای گازی قادر هستند دمای محیطی که ۲۰ درجه است را به ۱۶ درجه کاهش دهند. و در مقابل کولرهای آبی تنها می توانند دمای محیط را به ۲۰ درجه سانتیگراد برسانند. با آنی منوال باعث افزایش رطوبت محیط میشود. افزایش رطوبت محیط باعث میشود تا آسایش افراد تحت تاثیر عوامل مختلف قرار بگیرد.
2. عدم امکان استفاده از کولر آبی در اقلیمهای مرطوب
عدم استفاده از کولرهای آبی یکی از معایبی است که هنگام بررسی مزایا و معایب کولر آبی با آن مواجه میشویم. همانطور که استفاده کردن از کولر آبی در مکانهایی با آب و هوای خشک مزیت محسوب میشود. عدم امکان استفاده کردن از این وسیله در اقلیمهایی که دارای رطوبت هستند به عنوان یک نقص به حساب میآید. زیرا کولرهای آبی هنگام خنک کردن محیط، رطوبت زیادی را تولید میکنند. پس اگر در محیطهای دارای رطوبت از این وسیله آبی استفاده شود سبب تولید گرمای شرجی خواهد شد. وجود گرمای شرجی در محیط کاری یا منزل غیر قابل تحمل است.
3. احتمال ایجاد خسارت و بیماریهای تنفسی بخاطر تولید رطوبت
اگر بخواهیم معایب کولر آبی را دسته بندی کنیم. بخشی از این معایب مربوط به خسارتهای حاصل از رطوبت کولر آبی است. مثلاً اگر رطوبت کولرهای آبی افزایش یابد باعث به وجود آمدن قارچ و رشد انواع آنها میشود. همچنین افزایش رطوبت باعث ایجاد یک شرایط بهینه برای زندگی حشرات و حتی کپک است. همچنین رطوبت بالا باعث به وجود آمدن انواع مشکلات تنفسی مثل آلرژی میشود. این آلرژی به خاطر وجود داشتن باکتریها در هوای مرطوب است.
جدا از مزایا و معایب کولر آبی باید توجه داشته باشید که سرویس کولر آبی با تعویض نیوفتد. چرا که باکتریهای تولید شده در محفظه کولر آبی و پوشالها سبب افزایش معایب کولر آبی میشود. پس کولرهای آبی باید به صورت مرتب و مکرر سرویس شوند. یعنی آب داخل محفظه کولرهای آبی به موقع تخلیه شود البته تعویض کردن پوشالهای آن را نیز فراموش نکنید. اگر این وسیله سرمایشی در محیطهای مرطوب استفاده شود حتی میتواند به وسایل چوبی آسیب برساند.
4. معایب کلی کولرهای آبی
در این صفحه از مزایا و معایب کولر آبی نیاز است تا یک بررسی کلی نسبت به معایب داشته باشیم. بررسی کلی معایب شامل :
1. آزار دهنده بودن سر و صدای کولر آبی در برخی شرایط
2. میزان مصرف آب بالا با توجه به کم آبی به وجود آمده در کشور
3. استفاده مداوم سبب به وجود آمدن هوای ناسالم در فضای خانه میشود.
4. تعویض پوشالها به صورت سالانه که میتواند جزو هزینههای اضافی به حساب بیاید.
5. احتمال زنگ زدگی و خوردگی قطعات کولرهای آبی بسیار بالاتر از کولرهای گازی است.
6. میزان خنک کنندگی این دستگاه نسبت به سایر دستگاههای سرمایشی بسیار محدود میباشد.
7. استفاده مداوم در طول شبانه روز باعث افزایش رطوبت میشود. افزایش رطوبت در محیطهای بسته سبب به وجود آمدن بوی پا مطبوع خواهد شد.
میتوان اینگونه نتیجه گیری کرد که مزایای کولر آبی نسبت به معایب این وسیله آبی بسیار قابل توجهتر است. از طرفی همانطور که پیش از این گفتیم
۰ قیمت خرید پایین
۰ هزینههای مناسب برای تامین کردن قطعات
۰ تعمیر آسان قطعات در صورت خرابی
۰ مصرف پایین انرژی
از جمله مزایای کولر آبی است که نمیتوان از آنها به راحتی چشم پوشی کرد. البته لازم است بدانید که بیشتر معایب کولر آبی مربوط به میزان رطوبت تولیدی آنها است. البته سر و صدای کولر آبی نیز در برخی موارد آزاردهنده است. البته بر اساس برنامه ریزی دقیق، سرویس کردن به موقع و تدابیر خاص میتوانیم این معایب را کاهش دهیم. کاهش این معایب باعث میشود تا مزایای کولر آبی همچون قیمت مقرون به صرفه و … به خوبی جلوه کند. با استفاده از تدابیر خاص میتوان به بهترین شکل از این وسیله سرمایشی استفاده کرد.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
آیا سئو از طراحی سایت مهم تر است؟
باور کنید یا نه این روزها کسب و کارهای زیادی هستند که مهمترین درآمد آنها از طریق ترافیک ارگانیک گوگل است و همانطور که می دانید بیش از ۷۰% سهم کلیک ها برای ۳ رتبه برتر در صفحه نتایج جستجو گرها است
برای دریافت خدمات طراحی سایت و سئو به پایا مارکتینگ شرکت دیجتال مارکتینگ در مشهد مراجعه کنید !
در بررسی بیش از ۱۰۰۰ وب سایت طراحی شده و برخورد با کاربران مختلف از تجربیات شرکت طراحی سایت تروانس، اهمیت سئو در برابر طراحی وب سایت را بررسی می کنیم
نقش سئو در این روزها بر کسی پوشیده نیست تا حدی که کسب و کار هایی که هنوز وب سایتی طراحی نکرده اند ابتدا به دنبال سئو هستند!
در صحبت های این مشتریان سایت خیلی مهم نیست و میخواهند فقط در صفحه اول نتایج گوگل و بیشتر مواقع در رتبه یک تا ۳ باشند!
ولی بدون داشتن یک طراحی سایت خوب سئو ممکن است ؟
برای بررسی جواب این سوال به سراغ ساختار موتور های جستجو می رویم و فاکتورهای اصلی و مشترک آنها را بررسی می کنیم
موارد ذکر شده جز مواردی هستند که موتور های جستجو بر خلاف همه سیاست های مخفی کاری در کارکرد الگوریتم های خود آنها را صراحتا بیان کرده و جز عوامل مهم در رتبه بندی موتور های جستجو می دانند
سرعت سایت
با توجه به این که این عامل در رضایت کاربر نقش بسیار اساسی دارد آن را به عنوان گزینه اول معرفی کردیم
برای داشتن سرعت بالا نیاز است کد نویسی و طراحی سایت به صورت اختصاصی انجام شده باشد تا هیچ کد اضافه ای در سایت وجود نداشته باشد
ریسپانسیو بودن وب سایت
تجربه کار با وب سایت در موبایل و تبلت روز به روز بیشتر می شود و حتی تکنولوژی هایی مانند AMP برای بار گذاری سریعتر در همان صفحه موتور های جست جو طراحی شده اند و استفاده از آنها باعث کسب رتبه بالاتر در موبایل و تبلت می شود
رعایت استانداردها
موتور های جستجو دارای استانداردهایی هستند که در طراحی وب باید در نظر گرفته شوند موارد مانند:
هر صفحه حتما دارای یک تگ h1 باشد (نه بیشتر)
توضیحات متای هر صفحه تعریف شده باشد ( هم تکراری نباشد)
خاصیت Alt برای تصاویر در صورت عدم بار گذاری تعریف شده باشد
استاندارهای W3C رعایت شده باشد
افزایش اعتبار و اعتماد با SSL
SSL جز مواردی بود که از سمت گوگل اعلام شد داشتن آن تاثیر مثبت در رتبه وب سایت دارد و در طراحی سایت باید ساختار پیاده سازی SSL رعایت شده باشد تا علامت قفل سبز رنگ معروف در همه صفحات سایت به خوبی نمایان شود.
تا این جا مواردی که مطرح شد نشان از اهمیت طراحی وبسایت داشت و اگر الان بخواهیم تعریفی از سئو داشته باشیم همان آماده سازی وب سایت برای موتور های جست جو می باشد و می بینید که چقدر راحت همه چیز همان طراحی سایت اصولی و استاندارد است که یک سئو قوی را تعریف می کند البته در سئو داخلی !
برای یافتن جواب دقیقتر انواع سئو را بررسی می کنیم ، در دسته بندی کلی سئو را میتوان به ۲ بخش اصلی سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم بندی کرد
در نتیجه گیری از بحث قبل همه چیز سئو داخلی را ، طراحی یک سایت خوب تعریف کردیم ولی در سئوی خارجی یا Off Page Seo داستان کمی متفاوت است
شاید اگر از عنوان مقاله و صحبت ابتدایی برداشتی از منظور کاربرانی که سئو میخواهند داشته باشیم آنها به دنبال Off Page Seo هستند!
سئوی خارجی چیست ؟
سئو خارجی به صورت خلاصه یعنی ارتباط وب سایت های دیگر با سایت شما چگونه است اگر با وب سایت های مهمی سرو کار دارید این اعتبار به سایت شما نیز منتقل شده و در رتبه بندی سایت تاثیر دارد
سوال اینجاست چگونه گوگل متوجه این ارتباط می شود؟ لینک ها
لینک ها در دنیای مجازی ارتباط بین ۲ وب سایت را برقرار می کنند مثلا زمانی که شما در حال خواندن این مقاله هستید یک واژه ای که تخصصی است را به ویکی پدیا لینک میکنیم ، و اعتباری از وب سایت مبدا به وب سایت مقصد انتقال می یابد
بحث لینک سازی مبحث کاملا تخصصی است و همانطور که می تواند به وب سایت شما کمک کند می تواند باعث مشکلات زیادی هم شود که بدترین حالت آن حذف از نتایج جستجو گر گوگل است در این مواقع صاحبان وب سایت ها از مشاوره های تخصصی یک شرکت طراحی سایت معتبر استفاده می کنند
جادوی محتوا در طراح وب سایت و سئو
تا اینجا در مورد اینکه چگونه سایت خود را راه اندازی کنید و شرکت طراحی سایت باید برای سایت شما چگونه استاندارهای را رعایت کند گفتیم ولی بعد از تحویل گرفت سایت گوگل و سایر جستجوگر ها از شما محتوای با کیفیت جهت ارائه به کاربران خود میخواهند!
استراتژی تولید محتوای شما چیست ؟
همانطور که می دانید برخی از کلمات دارای ترافیک هستند که البته پیدا کردن درست این کلمات نیاز به تخصص دارد و بعد از آن برای اینکه در این کلمات رتبه بگیرید باید صفحاتی با مطالب با کیفیت تولید کرده باشید چون زمانی که کاربری آن کلمه را جستجو می کند وب سایت های با کیفیت محتوای بالا در رتبه های بالا قرار می گیرند و کسانی برنده این مسابقه هستند که کاربر را مجذوب خواندن مقالات سایت خود کنند
حتی اگر یک مقاله در رتبه بالا قرار گیرد ولی کاربران بعد از دیدن مقاله صفحه را سریع ببندند این تاثیر منفی در رتبه بندی سایت ظاهر می شود اینجا است که جادوی تولید محتوا را نباید دست کم گرفت و این انتظار از صاحبان وب سایت می رود که همه چیز را در طراحی یک سایت نبینند
اگر به نیت اصلی تعامل یک کاربر و جستجویی که میکند دقیقتر نگاه کنیم گوگل یک واسط بین ما و خواننده است اعتبار گوگل در معرفی نتایج برتر است و پاداشی که به وب سایت های خوب داده می شود همان رتبه بندی بالاتر است اینجا ما با گوگل طرف هستیم که برای جلب رضایت کاربران خود بیش از ۲۰۰ پارامتر را در نظر می گیرد و بیش از ۵۰۰ بار در سال نیز الگوریتم های خود را تغییر می دهد تا مطمئن شود بهترین نتیجه را به جستجوگران مطالب ارائه می کند
پس همه عوامل در کنار هم می توانند یک رتبه خوب را رقم بزنند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر