به عنوان یک سئوکار، یکی از مهمترین اصول سئو لوکال که باید به آن توجه کنید این است که همیشه خود را به روز نگه دارید. بنابراین اگر یک متخصص سئو محلی هستید و فکر میکنید که از آخرین تغییر و تحولات دنیای سئو عقب افتادهاید، این مقاله را از دست ندهید چرا که در این مطلب ۹ مورد از مهمترین تغییرات در دنیای توسعه سئو محلی را مورد بررسی قرار داده ایم.
قبل از خواندن این مطلب اگر تازه کار هستید و هنوز با فضای سئو سایت آشنایی کامل ندارید به شما پیشنهاد میکنیم حتما مقالات مربوط به آموزش سئو را بخوانید تا مطالب ذیل را راحت تر متوجه شوید. همچنین می توانید در کنار اصول سئو لوکال که قرار است باهم بررسی کنیم از تکنیک های کاربردی سئو کلاه سفید برای تقویت بهتر سئوی سایتتان بهره ببرید.
سئو لوکال چیست؟
امروزه بیشتر کاربران از جستجوهای محلی برای پیداکردن محصولات و خدمات موردنظرشان استفاده می کنند.در سئوی محلی گوگل نتیجه جستجوی کاربر را براساس موقعیت مکانی کاربر نشان می دهد. برای مثال اگر شما عبارت رستوران یا تهیه غذا را سرچ کنید گوگل نزدیکترین رستوران به موقعیت مکانی شما را نشان می دهد.
سئو محلی درواقع بخشی از سئوسایت می باشد که بر رتبه گرفتن سایت در یک منطقه جغرافیایی خاص تمرکز دارد.در هنگام اجرای سئو لوکال کلیه فعالیت های مربوط به سئو تکنیکال، سئو داخلی، تولید محتوا وسئو خارجی در راستای رتبه گرفتن سایت در آن منطقه جغرافیایی موردنظر انجام می شوند.
تاثیر سئو محلی در افزایش رتبه سایت
امروزه بیشتر از همیشه افراد به دنبال نتیجههای محلی در موتور جستجو هستند. همچنین گوگل توجه خود را نسبت به جستجوی محلی بیشتر از قبل کرده است. اگر شما موردی را در گوگل جستجو کنید، نتایجی را ارائه میدهد که مربوط به یک مکان جغرافیایی خاص از کاربر است.
اگر شما یک شهر یا منطقه خاص را در جستجوی خود ذکر کنید، گوگل جستجوی خود را محدود کرده و مکانهای خاصی را جستجو میکند. سئوی محلی میتواند کارهای زیادی برای کسبوکار شما انجام دهد و میتواند در رتبهبندی شما تاثیر بگذارد. در ادامه به بررسی برخی از آمارهای جالب از لوکال سئو می پردازیم که اهمیت این بخش را بیشتر نشان می دهد.
آمارهای جالب از اهمیت لوکال سئو بین مردم
• 50% از افرادی که با موبایل جستجوی محلی انجام می دهند به صورت فیزیکی به آنجا می روند.
• 34% از آنها وقتی با کامپیوتر و تبلت همان جستجو را انجام داده اند همان نتایج را دیده اند.
• 18% از جستجوکنندگان محلی از موبایل ها در همان روز خرید کرده اند.
• 60% از افراد بزرگسال در آمریکا جستجوی خود را از موبایل یا تبلت به جهت آشنا شدن با محصول یا سرویس به صورت محلی انجام می دهند.
• 50% از افراد توسط موبایل هاشون معمولا برای اشنا شدن و پیدا کردن ادرس جستجوی خود راانجام می دهند.
• 78% از افرادی که جستجوی محلی می کنند در نهایت به صورت آفلاین خرید می کنند.
• 71% از افراد برای اینکه اولین بار به جایی بروند اول جستجوی محلی می کنند تا از مکان مقصد مطمئن شوند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر