paya

paya

مزایای خرید کولر آبی

۰ بازديد
کولر آبی جزو قدیمی‌ترین سیستمات سرمایشی در جهان است. این وسیله آبی سالیان سال است که در میان مردم ایران دارای محبوبیت است. علت این محبوبیت مقرون به صرفه بودن آن، نسبت به سایر تجهیزات سرمایشی است. به طوری که هرچه به فصل تابستان نزدیک می‌شویم تمایل ما برای خرید کولر بیشتر می‌شود. پس به دنبال کولری خواهیم بود که با شرایط آب و هوایی منطقه سکونت ما در تناسب باشد. البته موارد دیگری هستند که می‌توانند مزایا و معایب کولر آبی را شفاف‌تر کنند.

راهنمای خرید کولر آبی را به همراه قیمت و نمونه کولر آبی را در صفا استور بخوانید !

کولر آبی چیست؟
راهنمای خرید کولر آبی

کولر آبی یک وسیله‌ای است که با تبخیر آب، سبب خنک شدن هوا می شود. بنابراین نحوه کار کردن کولرهای آبی به صورت سرمایش تبخیری است. سرمایش تبخیری به فرایندی می‌گویند که در آن از پدیده تبخیر به عنوان یک جاذبه گرمایی استفاده می‌نمایند. به طوری که گرمای محسوس هوا جذب و به عنوان گرمای نهان برای زمان تبخیر آب استفاده می‌شود. اندازه گرمای محسوس جذب شده به آبی که تبخیر می‌شود بستگی دارد. همچنین هرچه آب گردانده شده داخل کولرهای آبی بیشتر باشد؛ قدرت خنک کنندگی نیز بیشتر خواهد شد.

 نحوه کارکرد کولر آبی

پیش از آنکه به بررسی مزایا و معایب کولر آبی بپردازیم؛ باید با نحوه کارکرد کولر آبی آشنا شویم. همانطور که گفتیم کولرهای آبی به عنوان یک انتخاب مناسب برای آب و هوای خشک است. همچنین کولرهای آبی علاوه بر اینکه سرمایش محیط را تامین می‌کند تاثیر بالایی بر روی لطافت هوای داخل منازل دارد. پس استفاده از این تجهیزات در مناطق شرجی شمالی و جنوبی کشور توصیه نمی‌شود. استفاده کردن از کولر‌های آبی به عنوان یک روش معمول ازگذشته تا کنون است. چرا که نسبتا ارزانتر از سایر دستگاه‌های تهویه مطبوع با مصرف انرژی کمتری است.

البته فراموش نکنید که با توجه به بحران کم آبی، باید در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید. هر کولر آبی حدود 300 الی 400 لیتر در شبانه روز، آب مصرف می‌کند. تا این بخش از دماباما درباره مزایا و معایب کولر آبی اطلاعات اولیه را کسب کرده‌ایم. در واقع کولر آبی جعبه‌های فلزی یا پلاستیکی با کناره‌های باز برای مکش هوا است. فن سانتریفیوژی که در داخل کولر آبی تعبیه شده به وسیله موتور الکتریکی و تسمه به چرخش در می‌آید. از طرفی کار کردن مداوم پمپ به منظور خنک سازی، مرطوب کردن پوشال‌ها را در پی دارد.

هوا به وسیله فن از طریق روزنه‌های دریچه و از بین پوشال‌های خیس شده عبور می‌کند. در نتیجه این هوای خنک، از طریق یک دریچه در سقف یا دیوار به فضای اتاق منتقل می‌شود. پس کولرهای آبی با تبخیر آب می‌توانند هوای محیط را خنک کنند. وجود دو قطعه مکانیکی فن موتور و پمپ آب سبب شده تا هزینه نگهداری دستگاه کاهش یابد. به طوری که در صورتی که با گذشت زمان و خرابی، می‌توانند با هزینه اندک نسبت به تعویض آنها اقدام کنید.

 مزایا و معایب کولر آبی

مزایای کولر آبی

کولرهای آبی همانند کولرهای گازی دارای مزایای زیادی هستند، از جمله مزایای کولر آبی شامل :

1. مقرون به صرفه بودن کولر آبی از نظر خرید دستگاه و همچنین قیمت قطعات

یکی از مهمترین مزایای که هنگام مقایسه کردن کولرهای آبی با کولرهای گازی مشاهده می‌شود. میزان کم بودن قیمت خرید دستگاه و اجزای آن، و همچنین پایین بودن مصرف انرژی است. به طوری که هزینه خرید یک دستگاه کولر آبی به اندازه نصف قیمت یک کولر گازی پنجره‌ای است. یعنی به طور تقریبی ۷۰ درصد نسبت به کولرهای گازی اینورتر ارزان‌تر هستند.

2. مصرف برق کولر آبی به شدت کاهش می‌یابد.

هنگام بررسی مزایا و معایب کولر آبی متوجه می‌شویم که در این سیستم مصرف برق به شدت پایین است. به طوری که میزان مصرف انرژی در این سیستم‌ها ۵۰ الی ۹۰ درصد کمتر از برق استفاده شده در مدل گازی است. البته برق استفاده شده به میزان ظرفیت کولر آبی شما نیز بستگی دارد. یعنی نیاز برقی دستگاه به صورت میانگین بین ۵۰۰ الی ۹۰۰ وات در نظر گرفته شده است. همچنین متوسط توان مصرف برق کولر آبی چیزی 300 وات می‌باشد. در نقطه مقابل کولرهای گازی توان مصرفی برقشان معادل ۱۵۰۰ وات است.

3. وسیله ای مناسب برای مناطق آب و هوایی خشک و کم باران

همانطور که در بخش ابتدایی متن اشاره کردیم، کولرهای آبی از طریق ایجاد رطوبت باعث کاهش دمای محیط می‌شوند. به همین خاطر کولرهای آبی برای مناطقی که خشک و کم باران هستند مناسب است. مناطقی مثل شمال شرق کشور

4. نصب و نگهداری راحت

تا این بخش از نوشتار مزایا و معایب کولر آبی به بررسی مزایای کولر آبی پرداخته‌ایم. که یکی دیگر از مزایای آن قابلیت نصب، راه اندازی و نگهداری آسان است. یعنی کار کردن آنها تنها با یک پروانه و پمپ آب ساده می‌باشد. جالب است که دیگر خبری از تجهیزات پیچیده مثل گاز مبرد و کمپرسور در این وسیله سرمایشی نیست. اگر بخواهیم آن را با کولرهای گازی نیز مقایسه کنیم. متوجه می‌شوید که نصب کولر گازی بدون وجود نصاب و افراد متخصص امکان پذیر نیست. ناگفته نماند که اجرای لوله کشی توکار کولر گازی برای نصب نیز وجود دارد.

این در حالی است که نحوه نصب کولر آبی از هر نظر راحت‌تر از کولر گازی می‌باشد. یعنی تنها وسیله مورد نیاز برای نصب آن استفاده از سیستم لوله کشی آب منزل است. همچنین در صورت معیوب شدن اجزای تشکیل دهنده هزینه خرید اجزای آن به دلیل ساده بودن، کمتر خواهد بود. پس کولرهای آبی در اغلب زمینه‌ها مثل قیمت، هزینه تعمیر، سرویس و حتی مصرف انرژی از کولر گازی بهتر است.

5. کولر آبی دوستدار محیط زیست

هنگام بررسی مزایا و معایب کولر آبی متوجه می‌شویم که کولرهای آبی دوستدار محیط زیست هستند. چرا که کولرهای آبی هیچ گونه آلودگی و گاز سمی وارد محیط زیست نمی‌کنند. این ویژگی بخاطر این است که در سیستم خود هیچ گاز مبردی از قبیل (hydrochlorofluorocarbons) و (chlorofluorocarbon) ندارد. همانطور که میدانید این نبردها باعث آزاد شدن گازهای گلخانه ای در جو خواهند شد. پس کولرهای آبی جزو سیستم‌های کاملا پاک به حساب می‌آید؛ زیرا هیچ خطری برای محیط زیست نخواهند داشت.

از این رو تجهیزات سرمایشی آبی، ملقب به دوستدار محیط زیست هستند. که هنگام نصب، تعمیر و سرویس آسیبی به محیط زندگی نمیرسانند. همچنین کولرهای آبی به عایق بندی برای افزایش قدرت سرمایش ندارند. به طوری که اگر در یا پنجره باز باشد برعکس کولرهای گازی سبب بهبود عملکرد کولر آبی میشود.

مهم ترین قدم در تولید محتوا چیست ؟

۲ بازديد

اگر با اینترنت سر و کار داشته باشید، محتوا و تولید محتوا دو کلمه ای است که بسیار تکرار می شود و خلاصه کلام تولید کردن محتوا هر چیزی است که در سایت خودتان یا شبکه های اجتماعی منتسب به خود انجام می دهید. پس زمانی که یک عکس، فیلم یا متن را تولید کرده و در سایت یا صفحات شبکه های اجتماعی خودتان بارگذاری کنید، در واقع درحال تولید محتوا هستید. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که اولین قدم در تولید محتوا چیست؟

برای اطلاع از چک لیست تولید محتوا در سال 2024 این مفاله از پایا ؛ بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد را بخوانید 

اولین قدم در تولید محتوا چیست و چرا باید به آن اهمیت بدهیم؟

اگر بخواهیم به زبان ساده برای شما توضیح دهیم، محتوا همان چیزی است که هر روز در زندگی دیجیتالی با آن سر و کار دارید. نوع محتوا می تواند از آموزشی و سرگرمی تا مباحث علمی نیز باشد. همین متن که در حال خواندن هستید تا یک کانال تلگرامی که یک پست روی آن بارگذاری می شود و شما آن را می خوانید همه و همه انواعی از محتواست.

تولید محتوا چه تاثیرهایی می گذارد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تولید محتوا چه تاثیری دارد؟ در ادامه می خواهیم به صورت موشکافانه با آمار بررسی کنیم:

  • اگر از تولید محتوا برای تبلیغات و مارکتینگ کسب و کار خودتان استفاده کنید، هزینه های شما تا 60 درصد می تواند کاهش پیدا کند. این روش تبلیغاتی نسبت روش های سنتی در تبلیغات بازدهی شما را تا حدود 3 برابر می تواند افزایش بدهد.
  • یوزرهایی که وارد یک سایت می شوند، 61 درصد تحت تاثیر محتوای داخل صفحه قرار گرفته و خرید خود را انجام می دهند.
  • سایت هایی که حداقل 15 پست در یک ماه اخیر منتشر کرده اند، ترافیک و بازدید سایتشان تا حدود 4 برابر بیشتر از سایت هایی بوده که ماهانه 4 پست منتشر کرده اند (این آمار حدودی است و بسته به مواردی دیگر نیز دارد)
  • صفحات اینستاگرامی که پست بروز می گذارد، تا 112 برابر بازدهی بیشتری از خود دارد.

به زبان خیلی ساده، برای موفقیت در دنیای کسب و کارهای دیجیتال باید تولید محتوا را جزو مهم ترین کارهای روزانه خودتان بدانید و آن را با علاقه و برنامه ریزی صحیح انجام بدهید. تولید محتوای مناسب می تواند ترافیک سایت را بالا برده و بازدید سایت را نیز چندین و چند برابر کند.

اولین قدم در تولید محتوا را چگونه برداریم؟

حالا که با مفهوم تولید محتوا آشنا شدید، برویم تا با اولین قدم در تولید محتوا را به صورت اصولی برداریم. سوالی که پیش می آید این است که چه مراحلی باید طی شود و چه کارهایی باید انجام دهیم؟ خیلی از افراد تولید محتوا را تنها نگارش کردن یک محتوای تنها یا کپی کردن یا ساخت یک کلیپ راجع به یک موضوع می دانند در صورتی که اینطور نیست و مفهوم محتوا فراتر از این چیزها می رود.

تولید محتوا مراحلی دارد:

  • انتخاب هدف برای محتوا
  • پرسونای خریدار
  • پیدا کردن کلمات کلیدی
  • انتخاب فرمت مناسب
  • بروز کردن محتوا


انتخاب هدف برای محتوا

در مرحله اول باید هدفی که از تولید محتوا دارید را مشخص کنید. سوالات زیر را از خودتان بپرسید تا بیشتر متوجه شوید که چه قصدی پشت محتوای شماست:

  • هدف از نوشتن چیست؟ جذب دنبال کننده یا فروش؟
  • آیا محتوای من به اندازه کافی می تواند سوالات مخاطب را پاسخ دهد؟
  • آیا با این محتوا قصد این است که مخاطب یک کال تو اکشن داشته باشد یا فرم پر کند؟

نحوه تولید محتوا با توجه به سوالات بالا می تواند متفاوت باشد، پس حتما هدف خود را قبل اینکه دست به کار شوید مشخص نمایید.

پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با محتوا

کلمات کلیدی مهم ترین قسمت برای محتوا به حساب می آید، شما با انتخاب صحیح کلمات کلیدی می توانید به گوگل بفهمانید که محتوای شما در چه زمینه ای بوده و باید در چه جستجوهایی به کاربر نشان داده شود.

پیدا کردن کلمات کلیدی متناسب با محتوا جزو اولین گام ها برای نگارش محتوا به حساب می آید و سایت هایی هستند که به صورت رایگان و گاها پولی این کار را برای شما انجام می دهند. اما بهترین و راحت ترین کار برای پیدا کردن کلمه کلیدی مرتبط این است که موضوع محتوای خود را در گوگل سرچ کنید، به آخر صفحه آمده و سپس ساجست (پیشنهاد) گوگل که عموما به صورت کلمه پیشنهاد داده می شود را دنبال کنید تا به بهترین و مرتبط ترین آن برسید.

بروز کردن محتوا بعد از انتشار

بعد از اینکه محتوا منتشر شد کار تمام نشده! بلکه تازه روند محتوا در وب شروع می شود. به این گونه که باید روی لینک سازی و بازاریابی محتوا به خوبی کار کنید تا دیده شود. برای مثال ممکن است تا مقاله شما طی چندین ماه صفحه اول گوگل روی یک کلمه خاص باشد اما طی همین مدت هم سایت های دیگر برای نتیجه گرفتن روی محتوای خود کار کنند و دائما محتوای خود را بروز کنند.

بروز کردن محتوا تنها اضافه کردن متن بیشتر به محتوای قبلی نیست، گاها پیش می آید که نیاز می شود تا اطلاعات فعلی که در محتوا داده شده را بروزرسانی کنید و همین موضوع یک مورد از بروز رسانی به حساب آید. از جمله موارد دیگری که می تواند در بروزرسانی مطلب مورد استفاده قرار بگیرد این است که عکس های خود را بروز کنید و یک مدیا مثل پادکست یا فیلم به آن اضافه کنید.

در تولید محتوا به چه نکاتی توجه کنیم؟

مطالبی که بالاتر بیان کردیم همگی در محتوای بروز داشتن تاثیرگذار است و میتوان گفت که یک گزینه مناسب برای شروع تولید محتوا نیز به حساب می آید. در این قسمت می خواهیم نکاتی که مربوط به تولید محتوا کردن است را که خیلی مهم و کاربردی نیز می باشد به شما بگوییم:

تاثیر وردپرس در سئو

۲ بازديد

وردپرس شناخته شده ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. با استفاده از این CMS میتوان از یک وب سایت کوچک تا یک فروشگاه اینترنتی بزرگ را ساخت و مدیریت کرد. استفاده از وردپرس به حدی معمول است که حتی وب سایت کاخ سفید آمریکا نیز با وردپرس ساخته شده است.

بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که وردپرس گزینه خوبی برای سئو باشد. یا حداقل، میتواند کاندیدای خوبی باشد.

جهت سئو سایت وردپرس در مشهد می توانید از خدمات پایا مارکتینگ ، بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد اقدام کنید 

09386676574

09388458125

وردپرس یک ابزار است. همانند هر ابزاری جهت استفاده باید دانش کار با آن ابزار را بلد باشید. میتوانم شرط ببندیم که به ازای هر وب سایت وردپرس بهینه، هزاران وب سایت وردپرسی ضعیف از نظر سئو وجود دارد. در بیشتر این موارد هم عیب از ابزار نیست، بلکه شخص استفاده کننده نتوانسته از ابزار به خوبی استفاده کند.

چرا که بدون نصب چند پلاگین، تم مناسب، داده های سئو و دانش کافی نمی توان یک وب سایت کامل از نظر سئو به وجود آورد.

بررسی وردپرس از جنبه های مختلف

قبل از بررسی وردپرس در فاکتورهای سئو داخلی، اجازه دهید که نقاط قوت و ضعف این پلتفرم را مرور کنیم.

نقطه قوت

انتخاب تنها یک نقطه قوت سئو برای وردپرس کار سختی است، چرا که مزیت بزرگ وردپرس نسبت به رقبا اینست که عملا قابلیتی به صورت پیش فرض برای بهینه سازی ابتدایی وجود ندارد، چرا که همه چیز از ابتدا بهینه است. البته مطمئنا نیاز به نصب یکی دو افزونه است، اما امکانات پیش فرض وردپرس نیازی به تغییر ندارند.

اگر مشکلی هم در بهینه سازی یک قسمت برایتان به وجود بیاید، افراد زیادی وجود دارند که قبلا به آن مشکل برخورده و برای حل آن راهکارهایی ارائه کرده اند، چرا که تعداد سایت های وردپرسی بسیار زیاد است. بنابراین با یکی دو جستجو ساده می توانید در حداقل زمان به بهترین راهکار دست پیدا کنید.

بنابراین نقطه قوت وردپرس در سئو، در دسترس بودن همه اطلاعات و ابزارهای لازم است. با وجود تعداد کاربران بالای این سیستم مدیریت محتوا، دغدغه ای برای حل مشکلات وجود ندارد.

نقطه ضعف

انتخاب تم نامناسب می تواند منجر به از دست رفتن سایت وردپرسی شما شود.

متاسفانه بسیاری از تم های وردپرس بدون ذهنیت سئو توسعه پیدا کرده اند. تم هایی که در ظاهر عالی هستند، شاید در باطن اصلا از نظر سئو بهینه نباشند. متاسفانه برخی تم ها بدجوری شما را در مخمصه می اندازند و مهاجرت از آنها نیز بسیار سخت است.

بنابراین در انتخاب تم به سرعت و بهینه بودن ساختار آن توجه کنید. وجود تم زیبایی که عملا کمکی به دیده شدن وب سایت شما در نتایج گوگل نکند، فایده ای نخواهد داشت.

نقطه تاریک

عملا نقطه تاریکی در بحث سئو وردپرس وجود ندارد.

شاید برخی از افراد معتقد باشند که نیاز به ویژگی های پیش فرض بیشتری در وردپرس احساس می شود. اما با وجود افزونه های بسیار خوب در زمینه سئو، همان بهتر که تیم توسعه دهنده وردپرس درگیر توسعه هسته اصلی آن باشد.

اصول سئو داخلی در وردپرس

آیا در وردپرس کنترل خوبی بر روی فاکتورهای سئو داخلی وجود دارد؟ بله، با نصب دو سه افزونه می توانیم کنترل کامل سئو داخلی را بر عهده بگیریم.

دقت داشته باشید که داشتن کنترل بر روی سئو داخلی به معنای بهینه سازی آن نیست. برای بهینه سازی داخلی سایت نیاز است که ابتدا دانش خوبی نسبت به این فاکتورها داشته باشید.

عنوان سئو و متا دیسکریپشن

در وردپرس قابل کنترل است؟ بله.

نکته: در مثال های این قسمت از افزونه Yoast SEO استفاده شده است.

عنوان صفحه همچنان یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است. یک متا دیسکریپشن توصیفی خوب هم میتواند درصد احتمال کلیک بر روی نتیجه جستجو را افزایش دهد.

با نصب افزونه Yoast SEO می توانید عنوان و متا دیسکریپشن را در هر نوشته و برگه در کنترل خود داشته باشید. همچنین پیش نمایشی از نحوه دیده شدن آن صفحه در نتایج جستجو ببینید.

تاثیر پوشیدن تیشرت تبلیغاتی بر هویت برند

۲ بازديد
تبلیغاتی‌ها در دنیای کسب‌وکار نقش مهمی در شناخت و توسعه برندها دارند. در این راستا، خرید تیشرت‌ تبلیغاتی به‌عنوان یک روش مؤثر در ارتباط با مشتریان و ترویج هویت برند به جلوه می‌آیند. در این مقاله، به بررسی تاثیر پوشیدن تیشرت تبلیغاتی بر هویت برند و چگونگی انتقال و ارتقاء آن می‌پردازیم.
 
**۱. ایجاد تعامل زنده با مشتریان:**
پوشیدن تیشرت تبلیغاتی به مشتریان فرصتی می‌دهد تا به صورت غیرمستقیم در تبلیغات برند شرکت کنند. این تعاملات زنده و غیرمستقیم باعث ایجاد ارتباطی عمیقتر و دوسویه با مشتریان می‌شود.
 
**۲. ارتقاء شناخت برند:**
تیشرت‌های تبلیغاتی مجازی‌اند که هویت برند را در خود جای داده‌اند. با پوشیدن این تیشرت‌ها، افراد به عنوان سفیران برند عمل می‌کنند و شناخت برند را به طور مستقیم به دیگران انتقال می‌دهند.
 
**۳. ایجاد انگیزه و اندرز:**
پوشیدن تیشرت تبلیغاتی می‌تواند انگیزه‌دهنده باشد و افراد را به عنوان یک بخش از جامعه برند حس کناند. این اندرز به وفور باعث می‌شود که مشتریان احساس کنند که قابلیت تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌ها و جهت‌دهی برند را دارند.
 
**۴. انتقال ارزش‌ها و ماموریت برند:**
تیشرت‌های تبلیغاتی می‌توانند ارزش‌ها، ماموریت و اهداف برند را به صورت موثر به مخاطبان منتقل کنند. افراد که این تیشرت‌ها را می‌پوشند، ارتباط عمیقتری با این ارزش‌ها برقرار می‌کنند.
 
**۵. تقویت هویت وفاداری:**
پوشیدن تیشرت تبلیغاتی می‌تواند از هویت و وفاداری به برند اطمینان بیشتری به مشتریان منتقل کند. این احساس متقابل انسانی بین مشتری و برند، باعث تقویت ارتباطات میان آنها می‌شود.
 
**۶. تاثیر در تصمیم‌گیری:**
با داشتن تیشرت تبلیغاتی، برند شما به عنوان یک گزینه مهم در ذهن مشتریان حضور دارد. این تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
**نتیجه‌گیری:**
پوشیدن تیشرت تبلیغاتی به نحوه تعامل با مشتریان، انتقال هویت برند و ارتقاء ارتباطات تاثیر بزرگی دارد. با توجه به اینکه تبلیغات در دنیای امروزه نقش اساسی در توسعه و موفقیت برندها دارد، استفاده از تیشرت‌های تبلیغاتی به عنوان یک ابزار کارآمد می‌تواند هویت برند را به نحوی منحصربه‌فرد ترویج دهد.

کاربرد ست مسافرتی نوزاد در تابستان

۳ بازديد

کاربرد ست مسافرتی نوزاد در تابستان

یکی از ویژگی های خاص تابستان ، مسافرت های خانوادگی و گرمای هواست . حال ااگر نوزادی دارید که در این سفر شما را همراهی می کند باید شرایط آسایش و ارامش او را فراهم کنید . یکی از پرکاربرد ترین لوازم سیسمونی ، خرید ست مسافرتی نوزاد است که در سفر های تابستانی می تواند بسیار به شما کمک کند.

استفاده از ست مسافرتی نوزادی در تابستان این مزیت را دارد که شما را از برداشتن رختخواب بی نیاز می کند . سبک و کم جاست و به راحتی در سفر می تواند خوابی راحت را برای فرزاند شما به همراه داشته باشد .شسشتوی سرویس مسافرتی کودک بعد از اتمام سفر تابستانه به راحتی شسته می شود و در ماشین لباسشویی جا می گیرد و نیازی به مراجعه به خشکشویی نیست .

در خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد برای تابستان این نکته را توجه داشته باشید که از رنگ های روشن و جنس خنک استفاده کنید  تا گرمای کم تری را به خود جلب کند . بهترین جنس ست مسافرتی نوزاد نخ پنبه ای می باشد که هم لطافت لازم برای پوست نوزاد را دارد و هم کم تر موجب تعریق کودک می شود.

سرویس مسافرتی نوزاد کد 215

خرید سرویس خواب نوزاد سه تکه

یکی از کاربرد های سرویس مسافرتی نوزاد ، استفاده از آن به عنوان سرویس دم دستی یا سرویس خواب 3 تیکه نوزاد است . اگر برای سیسمونی کودک خود به فکر خرید سرویس خواب سه تکه نوزاد هستید ، انتخاب شما درست و اقتصادی است .

با خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد کارتز ، با یک تیر چند نشان زده اید ! از آن جایی که ست 3 تکه مسافرتی کارتز سبک و قابل حمل است و البته شستشو و نگهداری آن راحت است می تواند به عنوان سرویس خواب مسافرتی ، ست دم دستی و سرویس خواب 3 تیکه نوزادی نیز استفاده شود .

با خرید ست مسافرتی کارتز دیگر نیازی به خرید سرویس خواب نوزاد 3 تکه نیست شما می توانید در منزل ، میهمانی و یا مسافرت از ست های زیبا کارتز برای خواب کودک خود استفاده کنید . آن را روی تخت کودک پهن کنید ، با خود به اتاق های دیگر یا میهمانی حمل کنید و به راحتی در ماشین لباسشویی بشویید .

سرویس مسافرتی نوزاد کد 178

ویزگی لباس کار مناسب تابستان چیست ؟

۳ بازديد

لباس کار تابستانی

لباس کار تابستانی چیست؟ قبل از اینکه به بررسی این سوال بپردازیم، باید بدانید که لباس کار چیست و استفاده از آن چه ضرورتی دارد؟ لباس کار، یکی از لوازم ایمنی در هنگام کار بوده و برای بسیاری از مشاغل ضروری می باشد.

برای خرید تیشرت کار ، لهترین لباس کار مناسب تابستان به تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران مراجعه کنید 

افراد در فصل تابستان نیز باید در هنگام کار لباس کار را پوشیده و موارد ایمنی را رعایت کنند. لباس کار تابستانی، مناسب فصل گرما بوده و ویژگی های منحصر به فردی دارد. این نوع لباس کار، در نمونه های مختلف تولید می شود. اما انواع لباس کار تابستانی چیست؟ در ادامه، انواع لباس کار تابستانی را نام میبریم:

  1. لباس کار تابستانی دوبنده
  2. لباس کار خنک دو تکه
  3. لباس کار مناسب فصل گرما نمونه ی یک سره
  4. انواع تیشرت
  5. جلیقه
  6. و …

نکاتی درباره ی لباس کار تابستانی

گرمای زیاد در فصل تابستان هنگام کار، می تواند برای سلامتی مضر باشد. به خصوص زمانی که فرد فعالیت دارد، ممکن است بیشتر گرما را حس کند و وجود لباس کار نامناسب نه تنها ایمنی فرد را بالا نمی برد، بلکه می تواند جان او را به خطر بیندازد.

پس توجه به نکات مورد نظر درباره ی لباس کار تابستانی، مهم است. این نکات، میتوانند راهنمای شما برای خرید لباس کار مدل تابستانی بوده و بسیاری از نگرانی های شما را برای تهیه ی لباس کار برطرف کند. نکات زیادی را برای لباس کار مدل تابستانی و خرید آن، باید مد نظر قرار دهید. در ادامه، برخی نکات را در خرید لباس کار تابستانی مناسب عنوان می کنیم:

  1. وزن لباس کار تابستانی خنک
  2. قیمت لباس کار مناسب برای فصل گرما
  3. توجه به رنگ لباس کار تابستانی
  4. جنس پارچه لباس کار و کیفیت محصول
  5. توجه کردن به سایز لباس کار

چطور سئو باعث افزایش فروش می شود ؟

۳ بازديد

مزایای سئو

در این قسمت قصد داریم تا تاثیر سئو در فروش را با معرفی چند مورد از مزایای سئو به شما کمی عمیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم. در حقیقت نمی‌توان مزایای سئو و تاثیر آن را در کسب و کار اینترنتی در چند مورد زیر خلاصه کرد؛ اما اصلی‌ترین نکات در مورد تاثیر سئو در فروش در لیست زیر جمع‌آوری شده است : 

برای استفاده از خدمات سئو سایت در مشهد با پایا مارکتینگ ، آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد تماس بگیرید 

09386676574

09388458125

توجه بیشتر از طریق سئو سایت

هر قدر بیشتر در معرض توجه قرار بگیرید؛ شانس موفقیت کسب و کار شما به صورت کلی افزایش پیدا می‌کند. برای درک بهتر این موضوع فقط کافیست هزینه تبلیغات صدا و سیما را جستجو کنید و ببینید برندهای مختلف چه هزینه بالایی را برای چند ثانیه دیده شدن در تلویزیون پرداخت می‌کنند. ارزش دیده شدن کسب و کار آنقدر بالاست که حدودا همه کمپانی‌های مطرح، تیم تبلیغاتی ویژه خود را دارند و کار این تیم، چیزی جز نمایش کمپانی نیست. سئو با بالا آوردن رتبه شما، توجه بیشتری را به سمت شما جلب می‌کند.

تاثیر سئو در فروش از طریق افزایش اعتبار

هر قدر بیشتر دیده شوید و برای ذهن مشتری آشناتر باشید؛ اعتبار بیشتری در بازار خواهید داشت. مردم و مشتریان به گوگل اعتماد دارند؛ آن هم از نوع عمیق. اگر گوگل شما را بالاتر از باقی سایت‌ها نشان بدهد؛ ناخودآگاه مردم فکر می‌کنند که شما فروشنده‌ای معتبرتر هستید.

برندسازی از طریق سئو

برند شما چیزی بیشتر از نام کسب و کار شما یا لوگوی شماست. برند تصویر ذهنی و چندجانبه‌ای است که مشتری از شما در ذهن دارد. مثلا لحن شوخ‌طبعانه یا جدی محتواهای شما، یا رنگ بندی و طراحی سایت یا هر چیز دیگر. سئو از طریق کمک به نمایش بهتر سایت شما، به شما کمک می‌کند تا بتوانید مخاطب خود را با چیزی بیشتر از محصول، لوگو یا نام خود آشنا کنید و برند خود را بسازید. 

سئو؛ تبلیغات کم خرج

روزانه حدودا 9 میلیون سرچ در گوگل انجام می‌شود و احتمالا خودتان هم حدس می‌زنید که تعداد قابل توجهی از این جستجوها به کالاهایی که شما می‌فروشید مربوط است. نمایش بالاتر شما، یعنی تبلیغات مناسب برای شما. شاید در بسیاری از سرچ‌ها، مخاطب اصلا قصد خرید کالا را نداشته باشد و فقط بخواهد در مورد آن اطلاعات کسب کند اما؛ در این گونه موارد هم نام شما را می‌بیند و آن محصول را با نام شما به یاد می‌آورد.

فیدبک دقیق

فیدبک یا بازخورد صحیح می‌تواند منجر به بازبینی و اصلاح روش‌های تبلیغاتی شود. سئو می‌تواند آمار رفتار مشتریان را به صورت حساب شده و دقیق؛ با استفاده از ابزارهایی چون گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و ... در اختیار شما قرار دهد.

جامعه هدف کاملا مشخص

یک بیلبورد تبلیغاتی در یک اتوبان را در نظر بگیرید؛ این تبلیغات احتمالا توسط افرادی مشاهده می‌شوند که علاقه خاصی به موضوع یا محصول ندارند. اما سئو باعث می‌شود تا مشتری یا فردی که به دنبال محصول است وارد سایت شما شود. به عبارت صحیح‌تر شما با پرداختن به سئو، به صورت ناخودآگاه، مشتریانی بالقوه را جذب خود می‌کنید که به دنبال کالا یا خدمت شما هستند.

احترام بیشتر به مشتری

شاید همه ما به برندی که در میان سریال مورد علاقه ما تبلیغ می‌کند؛ بد و بیراه گفته باشیم. البته اهمیتی ندارد؛ چون تبلیغات منفی وجود ندارد. اما سئو یک قدم جلوتر است. سئو باعث می‌شود کسی سایت ما را ببیند که به دنبال کالاهای ما می‌گردد و برند ما، به عنوان برندی "روی اعصاب" شناخته نمی‌شود.

اهمیت طراحی سایت در رشد کسب و کار

۶ بازديد

به عنوان یک صاحب کسب و کار، احتمالاً بارها و بارها دوستان، خانواده و مشتریان شما پرسیده اند که چرا وب سایت ندارید؟ اما شاید شما صاحب یک تجارت نوپا و یا کوچک هستید، ماهانه سرمایه بسیاری برای قرار دادن محصولات خود در ویترین فروشگاه ها پرداخت می کنید.

 

جهت دریافت خدمات طراحی سایت در مشهد به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا مراچعه کنید 

 

09386676574

 

09388458125

 

 

 

چرا باید برای طراحی سایت هزینه کنید؟ برخی از تاثیرات مهم طراحی سایت بر کسب و کار عبارتند از:

 

طراحی سایت در مشهد

 

1. ایجاد اعتماد برای مشتریان

 

برای افراد، وب سایت شغل شما بر احساس مشتریان در مورد بیزینستان تأثیر می گذارد. تحقیقات نشان می دهد که 75٪ از کاربران اعتراف می کنند که در مورد اعتبار یک شرکت، بر اساس طراحی وب سایت آنها قضاوت می کنند. در اینجا یک نکته مهم وجود دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت؛ نداشتن وب سایت در دنیای امروز می تواند به عنوان نشانه عدم تمایل به سرمایه گذاری در تجارت خود تلقی شود. قطعا نمی خواهید که مشتریانتان فکر کنند شما به کارتان اهمیتی نمی دهید.در سال 2018، بررسی های آنلاین در گوگل و فیسبوک به طور فزاینده ای به یکی از مهمترین عوامل در تعیین موفقیت یا عدم موفقیت یک تجارت تبدیل شده است. تحقیقات نشان می دهد که 90٪ از مشتریان، قبل از مراجعه حضوری، نظرات آنلاین را می خوانند. به بیان ساده، کاربران قبل از تصمیم گیری برای خرید، می خواهند در مورد تجربیات مثبت سایر مصرف کنندگان بخوانند.

 

با این وجود، یک مشکل بزرگ در مورد بررسی های گوگل و فیسبوک وجود دارد؛ شما هیچ کنترلی بر محتوا، کیفیت و نمایش بازخورد مشتری ندارید. امکان دارد یک سال پیش بررسی ها و نظرات خوبی نسبت به کسب و کار خود داشته باشید و این نظرات به پایین ترین صفحات سایت رفته باشند و هرگز توسط مشتریان دیده نشوند. همچنین این احتمال وجود دارد که ثبت نظرات منفی یکی از مشتریان، توسط گوگل به عنوان یکی از "مرتبط ترین" بررسی ها برای تجارت شما انتخاب شود.
rnاما وب سایتتان مکانی است که شما همه چیز را تحت کنترل دارید. این به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نظرات مثبتی از مشتریان راضی خود دریافت کنید. برای شخصی که به تازگی در مورد تجارتتان اطلاعات کسب کرده است، دیدن مشتریان راضی ممکن است عامل اصلی در تعیین این باشد که آیا می خواهند از شما خرید کنند یا خیر.

 

2. نمایش محصولات و خدمات

 

چگونه ارزش خود را به مشتریان ارائه می دهید؟ چگونه می توانید بدون مراجعه حضوری به فروشگاه خود، مشکلات مخاطبانتان را برطرف کرده و محصولات مناسبی را ارائه دهید؟ در واقع فقط دو گزینه وجود دارد: مشتریان می توانند با فروشگاه تماس بگیرند یا اینکه می توانند شما را در فضای وب جستجو کنند. تحقیقات نشان می دهد که گزینه جستجوی آنلاین در حال پیشی گرفتن است. از سال 2016، 76٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید حضوری در یک فروشگاه، در مورد محصولات یا خدمات آن تحقیق می کنند.
rnهمانطور که توسط آمار ثابت شده است، مشتریان به دنبال تجارت آنلاین شما هستند. نداشتن وب سایت مانند نداشتن فضای اداری کافی برای فروشگاه شما است. بدون آدرس و هیچ نام و نشانه ای بالای درب و هنگامی که هیچ محصولی نمایش داده نمی شود و هیچ قیمتی وجود ندارد، هیچ کس برای استقبال از محصولات شما مشتاق نیست. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی یک گام موثر در رونق کسب و کار شما است.

3. پیشرفت و رشد کسب و کار

 

فناوری در حال تغییر جهان است و مشتریان شما نیز با آن تغییر می کنند. از سال 2016 ، 79٪ از مصرف کنندگان خرید آنلاین می کنند. تجارت الکترونیکی هم باعث گسترش افق های تجاری می شود و هم خطوط رقابت در دنیای تجارت های کوچک و جزئی را تار می کند. امکان دارد فروشگاهی که در روزهای گذشته فقط با فروشگاه های محلی لباس و احتمالاً فروشگاه های بزرگ جعبه در شهرهای همسایه رقابت می کرد، اکنون با ده ها هزار فروشگاه لباس آنلاین در سراسر فضای وب رقابت کند. اما در این بین فرصتی طلایی وجود دارد، طراحی سایت برای شغل خود به معنای گشودن دریچه ای برای امکان فروش محصولات به مشتریان بصورت آنلاین و رشد مشاغل است.

 

هدف واقعی هر وب سایت جلب توجه، بازدید و فروش است. اجازه ندهید که ترس از مشکلات راه اندازی و طراحی سایت، شما را از ادامه حرکت منصرف کند.

 

مراحل خدمات سئو در مشهد

۴ بازديد

خدمات سئو سایت در مشهد چیست؟

خدمات سئو در مشهد فرآیندی است که با ارتقای موقعیت وبسایت در نتایج موتورهای جستجو برای مخاطبین شهر مشهد، ترافیک ارگانیک، آگاهی از برند و فروش شما در شهر مشهد را افزایش می‌دهد.

 استفاده از خدمات یک شرکت سئو در مشهد می‌تواند به شما کمک کند تا با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات مرتبط به کسب‌وکار، خود را از رقیبانتان در مشهد متمایز کنید. این ابزاری مهم در استراتژی بازاریابی دیجیتال هر شرکتی در مشهد است و تأثیر زیادی در افزایش درآمد آن خواهد داشت.

برخی از مراحل ارائه خدمات سئو در مشهد

 

گام اول

بررسی عمیق سایت

 

گام پنجم

سئو داخلی و تکنیکال

 

گام دوم

تحلیل وضعیت رقبا

 

گام ششم

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

 

گام سوم

تحقیق کلمات کلیدی

 

گام هفتم

خدمات سئو خارجی

 

گام چهارم

تدوین استراتژی

 

گام هشتم

گزارش سئو

هزینه سئو در مشهد

اگر به‌صورت هوشمندانه و دقیق روی سئوی وبسایت خود کار کنید، رتبۀ بهتری در نتایج گوگل می‌گیرید؛ در نتیجه، کاربران بیشتری به نام تجاری شما برمی‌خورند و این موضوع، ترافیک ارگانیک وبسایت را افزایش می‌دهد. هرچه ترافیک بیشتری به وبسایت شما هدایت شود، مشتریان بالقوۀ بیشتری را نیز به برند خود جلب خواهید کرد.

برخلاف سایر استراتژی‌های بازاریابی که در ابتدا به هزینۀ زیادی نیاز دارند و نتایج اقدامات را به‌سرعت نشان می‌دهند، سئو یک استراتژی مقرون‌به‌صرفه است که در بلندمدت به بازگشت سرمایه منجر می‌شود.

آموزش تعویض پوشک نوزاد

۳ بازديد

برای کسانی که به‌تازگی صاحب فرزندی شده‌اند، به‌ویژه اگر فرزند اول آن‌ها باشد، همه مراحل نگهداری از بچه حتی تعویض پوشک نوزاد نیز می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. اگر شما هم جزو چنین افرادی قرار می‌گیرید، مطالعه بیشتر درباره نحوه مراقبت از فرزند تازه متولد شده و به دست آوردن اطلاعات مفید راجع به رفتار کودکان، می‌تواند این دوره را برایتان لذت‌بخش‌تر کند. شاید برای والدینی که نوزاد تازه متولد شده دارند، زمان کافی برای خواندن حجم بالایی از اطلاعات وجود نداشته باشد. بنابراین ما قصد داریم در این مقاله کوتاه، تمامی نکات کلیدی و مهم عوض کردن پوشک نوزاد را بصورت مختصر و مفید به شما انتقال بدهیم. شما می‌توانید در ادامه این مطلب در مورد تعویض پوشک بچه و نکات لازم آن دانش‌هایی کسب کنید. پس تا انتها با ما همراه شوید.

زمان تعویض پوشک نوزاد

اولین سوالی که ممکن است در این زمینه برایتان پیش بیاید، پرسش در مورد زمان عوض کردن پوشک بچه است. در جواب آن باید بگوییم که بازه مشخصی برای این کار وجود ندارد (البته بدون در نظر گرفتن زمانی که کودک در پوشک خود دستشویی کرده است) و زمان تعویض پوشک برای هر کودک با دیگری متفاوت است.

برخی از نوزادان که پوست حساسی دارند، به‌ محض خیس شدن پوشک تاول می‌زنند یا دچار خارش شدید می‌شوند. بنابراین طبیعی است که تعداد دفعات تعویض در این دسته از نوزادان بیشتر باشد. طبق تحقیقاتی که متخصصان روی نوزادان مختلف انجام داده‌اند، آن‌ها از بدو تولد تا دو سالگی بسته به نوع تغذیه خود در طول روز، بین 6 تا 12 مرتبه دفع ادرار می‌کنند. فاصله این دفعات و تعداد آن‌ها در زمان بیداری یا خواب ممکن است متفاوت باشد.

با این‌حال اگر وسواس خاصی ندارید، معمولا پس از هر بار دفع ادرار به تعویض پوشک نوزاد نیازی نیست و شما می‌توانید زمان عوض کردن آن را تا هنگام سنگین و اذیت شدن کودک خود عقب بیندازید.

مکان مناسب تعویض پوشک نوزاد

ممکن است کودک شما در برابر تعویض پوشک مقاومت کرده و با انجام کارهایی مانند منقبض کردن بدن خود، تعویض پوشک را برایتان سخت‌تر کند. همچنین او ممکن است در فاصله‌ای که پوشک کثیف را باز می‌کنید تا زمان آماده کردن کهنه تازه، دوباره قضای حاجت ‌کند و باعث آلوده شدن محیط خانه ‌شود.

بنابراین بهترین راهکار در چنین مواقعی این است که یک میز تعویض پوشک تهیه کنید تا خیالتان از بابت تمیز ماندن خانه یا امنیت کودکتان راحت باشد. این میزها با برخورداری از ویژگی‌هایی مانند ارتفاع مناسب، از خم شدن و ایجاد کمر درد والدین جلوگیری می‌کنند. وجود میز تعویض در کنار سرویس خواب نوزاد می‌تواند علاوه بر امنیت بیشتر، نما و جذابیت اتاق دلبند شما را چندبرابر کند.

چگونه پوشک بچه را عوض کنیم؟

جالب است بدانید تعویض دیر هنگام یا نامناسب پوشک می‌تواند یکی از دلایل مختلف بروز اختلال خواب در کودکان باشد. بنابراین اگر در این مورد تجربه زیادی ندارید، با رعایت نکات لازم سلامتی و خواب راحت را به کودکان خود هدیه دهید. در ادامه به نحوه عوض کردن پوشک نوزاد اشاره می‌کنیم.

لوازم مورد نیاز

برای این‌که استرس خود را هنگام تعویض پوشک نوزاد کم کنید و بتوانید محیط آرامش‌بخشی را هم برای کودکتان به‌وجود آورید، بهتر است قبل از اقدام به عوض کردن پوشک بچه، همه وسایل مورد نیاز را در محل یا روی میز تعویض قرار دهید. این لوازم معمولا عبارت هستند از:

  • یک تشک یا حوله نرم برای راحتی کودک
  • زیرانداز نوزاد
  • پوشک تمیز و مناسب
  • کیسه پلاستیکی برای قرار دادن پوشک کثیف در آن
  • پودر بچه
  • دستمال مرطوب
  • پماد سوختگی

زیرانداز نوزاد

مراحل عوض کردن پوشک بچه

اکنون که با زمان مناسب و لوازم مورد نیاز تعویض پوشک نوزاد آشنا شدید، نحوه عوض کردن پوشک نوزاد را هم باید بدانید. مراحل زیر را برای انجام صحیح آن رعایت کنید:

  • ابتدا و مهم‌تر از هر چیزی بهداشت دست‌های خود را رعایت کنید، چون پوست کودکان بسیار حساس است.
  • میز تعویض پوشک نوزاد یا تشک ویژه این کار را آماده کنید.
  • لوازم فهرست قسمت قبل را کنار میز قرار دهید.
  • کودک را به ‌آرامی روی میز یا تشک بخوابانید.
  • چسب‌ها یا گره‌های پوشک را باز کنید.
  • با یک دست هر دو مچ پای نوزاد را بگیرید و با دست دیگر پوشک کثیف را از زیر او بردارید.
  • کهنه یا پوشک کثیف را جمع کنید و درون یک پلاستیک بگذارید.
  • اگر کودک شما مدفوع کرده است، ذرات نشسته روی باسن و آلت تناسلی او را با یک دستمال تمیز پاک کنید و سپس او را با آب و شوینده ملایم شستشو دهید.
  • اگر کهنه کودک با ادرار خیس است، بهتر است پس از هر دو مرتبه تعویض او را با آب و شوینده بشویید. در غیر این صورت پاک کردن با دستمال مرطوب کافی خواهد بود.
  • پس از تمیز کردن کودک خود اجازه دهید پاها و آلت تناسلی او خشک شود و برای جلوگیری از سوختگی و ایجاد حساسیت، مقدار مناسبی از پودر بچه را به ناحیه زیر پوشک او بمالید.
  • اگر کودکتان از قبل دچار حساسیت و سوزش شده است، به‌ جای پودر بچه از پماد سوختگی مخصوص استفاده کنید.
  • پوشک تازه را باز کنید، پاهای نوزاد را با یک دست بلند کرده و پشت پوشک را تا زیر کمر او بکشید.
  • قسمت جلویی کهنه را از وسط پای کودکتان رد کنید و تا روی شکم او بیاورید.
  • چسب‌های پوشک را باز کرده و سپس در محل مناسب بچسبانید.
  • دقت کنید چسب را خیلی سفت یا خیلی شل نبندید.