حوله نوزادی از کجا بخرم ؟

۵ بازديد

جنس حوله نوزاد دختر و پسر

مناسب ترین جنس حوله نوزاد کدام است ؟

از آنجایی که پوست لطیف کودک بسیار حساس و نازک است ، برای خرید حوله نوزاد بیشترین دقت را انجام دهید چرا که حوله بیشترین تماس را با پوست لطیف او دارد .بهتر است حوله ای را انتخاب کنید که نرم باشد . حوله خوب و نرم ، صد در صد پنبه است . حوله های پنبه ای در عین حال که بسیار نرم است جاذب خوبی برای آب است . هرچه الیاف حوله به هم فشرده تر باشد قدرت جذب آن بیشتر است و حوله از مرغوبیت بالاتری برخوردار است .

حوله خوب و مرغوب نوزاد باید فاقد اسانس باشد تا دستگاه تنفسی او دچار مشکل نشود و از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری شود.

 

انواع حوله نوزاد دخترانه و پسرانه  و کاربرد آن

در بازار انواع مختلفی از حوله کودک یافت می شود که شما می توانید یکی از آن ها را بر حسب نیاز و با توجه به سن کودک خریداری کنید :

  • ساده
  • کلاهدار
  • تن پوش

حوله ساده نوزاد  همان طور که از نامش پیداست ، کاربردی و مفید است که دور نوزاد پیچیده می شود .حوله کلاهدار نوزاد ، یک کلاه کوچک در گوشه ی حوله دارد تا سر نوزاد توسط آن پوشیده شود .و حوله های تن پوش مناسب کودکان یک سال به بالا می باشد که مانند پالتو ، بعد از حمام پوشیده می شود .

حوله نوزاد 6 تکه طوسی خرس خوابالو

ویژگی حوله خوب برای نوزادان

در بازار شلوغ و پر از اجناس متنوع با قیمت های مختلف به دنبال حوله مرغوب و با کیفیت گشتن کار ساده ای نیست . خرید حوله خوب می تواند چالش برانگیز باشد اگر سلامت کودک شما برایتان مهم است .شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حوله خوب چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. وزن حوله : حوله نوزاد باید جذب آب خوبی داشته باشد تا کودک سریع خشک شود . حوله خوب برای نوزاد کمی سنگین تر از حد معمول است . اما نه آنقدر سنگین که موجب ناراحتی مادر و کودک شود .
  2. ضدحسایت : همانطور که می دانید پوست حساس کودک بسیار لطیف است ، پارچه حوله نباید باعث بروز حساسیت ، قرمزی یا خشکی شود.
  3. بدون رایحه و عطر : از خرید حوله معطر برای نوزادان به طور جد پرهیز کنید چرا که دستگاه تنفسی کودک بسیار حساس است و می تواند عواقب جدی داشته باشد .

حوله نوزاد


وزن حوله نوزادی

همان طور که در بازار دیده اید ، حوله در وزن های مختلف به فروش می رسد . بعضی حوله ها سنگین تر و بعضی حوله ها سبک تر هستند . شاید این سوال برایتان پیش بیاید که وزن مناسب برای حوله نوزاد چقدر است ؟

قبل از خرید حوله نوزاد باید به برچسب حوله و شاخص GSM توجه داشته باشید تا حوله نوزادی مناسب برای کودک خود خریداری کنید :

  •  200  تا   400  GSM
  • 400 تا  500  GSM
  • 600 تا 700  GSM
  • 700 تا  800  GSM
  • بیش از 800  GSM

یهترین حوله نوزادی باید وزنی بین 600 تا 700 GSM  داشته باشند .البته وزن حوله نوزادی اگر بین 700 تا 800 GSM نیز باشد برای کودک و نوجوان هم مناسب است . سنگینی بیش از اندازه برای حوله نوزادی می تواند باعث آزردگی کودک شود . میزان ضخامت حوله نوزاد در مناطق سردسیر و گرمسیر متفاوت است . در مناطق سردسیر بهتر است از حوله نوزادی با وزن بالاتر استفاده شود و در مناطق گرم گشور ، حوله های نازک و سبک طرفدار بیشتری دارد .

بهترین برند حوله نوزاد دخترانه و پسرانه

اگر مشغول خرید سیسمونی هستید حتما با برند های متنوع موجود در بازار آشنا شده اید . مارک های مختلف حوله از برند ترک گرفته تا تولیدی های ایرانی اقدام به تولید و فروش حوله نوزاد دارند که از نظر کیفیت و جنس در رقابت تنگاتنگ هستند . یکی از بهترین تولیدی حوله نوزادی در تهران کارتزبیبی با نشان تجاری cartesbaby می باشد که با تولید و فروش سیسمونی ، سرویس خواب و حمام نوزاد اقدام به خرید حضوری و اینترتی کالای خواب و حمام کودک کرده است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.