ویژگی بهترین لباس کار مردانه چیست ؟

۷ بازديد

در جامعه ی امروز شما نیاز دارید بخشی از زندگی خود را در محیط کار بگذرانید. لباس کار ها در انواع مختلف لباس کار مردانه و زنانه وجود دارند. در این مقاله شما میتوانید نکات مهم در خرید لباس کار مردانه را در نظر بگیرید.

با توجه به شرایط کشور ما، اکثر افرادی که در صنایع مختلف مشغول به کارند، مردان هستند که با توجه به شرایط کاری سخت در صنایع نیاز داریم تا لباس کار مردانه را با توجه به اصول مشخص تولید و عرضه کنیم.

قبل از خرید لباس کار مردانه نیاز داریم بدانیم که نحوه لباس پوشیدن ما در محل کار مهم است. نحوه رفتار ما، نحوه ارتباط ما، کلامی و غیرکلامی و تعامل با همکارانمان می تواند بر دید دیگران از ما در محل کار تأثیر بگذارد. اما چیز دیگری که واقعا می تواند بر روی تصویر و عملکرد ما تاثیر بگذارد لباس کار ما است. بنابراین، بسیار مهم است که وقتی فکر می کنیم چه بپوشیم، رنگ ها، الگوها، اکسسوری ها و غیره را ارزیابی کنیم.

چند سال پیش، همه بدون توجه به صنعت، کت و شلوار سر کار می پوشیدند و آن تنها لباس کار مردانه ی مورد نظر بود. با این حال، امروز، همه چیز تغییر کرده است. شرکت‌ها در مورد لباس‌ کار مردانه و حتی زنانه ذهن بازتری دارند و برخی حتی به کارمندان این آزادی را می‌دهند که تصمیم بگیرند چه بپوشند. اما البته، موارد دیگری نیز وجود دارند که نیاز به تشریفات یا حتی یونیفرم دارند. بسیاری از مطالعات و تحقیقات نشان می دهد که لباس واقعاً می تواند عملکرد کاری ما را بهبود بخشد.
لباس کار مردانه

به عنوان مثال، در نظر بگیرید که اگر لباس‌هایی را بپوشیم که دوست داریم یا با آن راحت هستیم، اعتماد به نفس و احساس خودتوانمندی ما بهبود می‌یابد که می‌تواند ما را پر بازده و کارآمدتر کند. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۵  انجام شد نشان داد که پوشیدن لباس‌های رسمی مهارت‌های شناختی را تقویت می‌کند. مطالعه دیگری  نشان داد که حدود 70 درصد از  «بهترین شرکت ها برای کار» در سال 2018 لباس‌های غیررسمی تجاری می‌پوشیدند.

به نظر می رسد این مطالعات ارتباط بین لباس های رسمی و عملکرد کاری را نشان می دهد. با این حال، بیشتر از اینکه بر عملکرد ما تأثیر بگذارد، نحوه لباس پوشیدن ما بر درک همکاران و مدیران از ما تأثیر می گذارد. ما واقعاً باید روی آن سرمایه گذاری کنیم، مخصوصاً هنگام شبکه سازی یا حتی در روز اول. لباس های ما بر دیگران اثر می گذارد. به عنوان مثال، لکه‌ها یا لباس‌های بیش از حد استفاده شده ممکن است نشان دهند که ما نامرتب و شلخته هستیم

خرید لباس کار مردانه

اول از همه، ذکر این نکته مهم است که مقامات، قوانین و مقررات متعددی را در مورد چگونگی ارتقای ایمنی در محل کار توسط سایت‌های ساختمانی وضع کرده‌اند. این بدان معنی است که مقامات مربوطه لباس های ایمنی را تجویز کرده اند که بر اساس خطراتی که ارزیابی می شود، ضروری است.

اگر شرکت نتواند کارکنان را وادار به پوشیدن لباس مناسب کند، آنها در معرض خطر قانونی برای چنین اقدامی قرار خواهند گرفت زیرا این کار باعث سهل انگاری مدیریت می شود. به طور کلی، خرید عمده لباس کار مردانه مناسب مهم است زیرا ایمنی اعضای نیروی کار را ارتقا می دهد و خطرات آشکار را کاهش می دهد.

در حالی که ممکن است پروتکل های اداری و مهندسی به منظور کاهش خطرات وجود داشته باشد اما ممکن است ناکافی باشند، به همین دلیل پوشیدن لباس کار مردانه تعیین شده بسیار مهم است. یکی از ضروریاتی که ممکن است در محل کار مورد نیاز باشد، دستگاه تنفس است. این امر به ویژه در مواردی که تهویه کافی در محیط کار وجود ندارد و گمان می رود هوا به مواد شیمیایی استفاده شده در کار آلوده شده باشد، ضروری است.

لباس کار مردانه  مناسب همچنین مستلزم به استفاده از عینک و سایر مواردی است که برای محافظت کامل از چشم طراحی شده است. به عنوان مثال، ممکن است مواد شیمیایی به طور تصادفی در چشمان شما پاشیده شود و باعث سوزش و سایر اشکال درد شود که استفاده از محافظ را ضروری می کند.

اگر محل کار بیش از حد پر سر و صدا باشد، مانند زمانی که از تجهیزات سنگین استفاده می شود، نیاز است که کارگران از گوش گیر استفاده کنند. این کار باعث می‌شود تا نویز قابل تحمل‌تر باشد، و از این رو، به شما این دلیل را می‌دهد که با هر کاری که در مجموعه انجام می‌دهید، بهره‌وری بیشتری داشته باشید.

در استفاده از لباس کار مردانه برای جلوگیری از آسیب دیدگی پا، توصیه می‌شود از چکمه‌های با کلاه فولادی یا انواع دیگر کفش‌هایی استفاده کنید که به شما اجازه می‌دهد از همان سطح محافظت برخوردار شوید. با چنین کفش هایی می توانید از لغزش هنگام حرکت در محل کار و سوراخ شدن تصادفی از جمله موارد دیگر جلوگیری کنید.

مهم است که همراه با لباس کار مردانه کفش هایی بپوشید که نه تنها سطح بالایی از محافظت را ارائه کنند، بلکه جفتی را نیز بپوشید که با آن راحت باشید. در مجموع، نمی توان انکار کرد که محافظت از طریق لباس مناسب در هر شرکتی ضروری است، به خصوص زمانی که ماهیت شغل چنین چیزی را ایجاب می کند. در حالی که شرکت مسئولیت ارائه چنین خدماتی را به کارمندان خود دارد، کارگران وظیفه ذاتی دارند که مطمئن شوند که با تجهیزات کامل سر کار حاضر می شوند بدون اینکه نیازی به این کار داشته باشند

ویژگی هایی که لباس کار مردانه باید داشته باشد ؟

  1. لباس کار مردانه باید با توجه و سایز افراد دوخته و تولید شود .
  2. مشخصات لباس کار ، از جمله قابل اشتعال بودن آن در بر چسب توضیحات ذکر شود چرا که می تواند در محیط های صنعتی مانع از انفجار یا سوختگی باشد .
  3. جنس لباس کار باید با توجه به شرایط جوی منطقه انتخاب شود .
  4. در محیط های آلوده به رادیو اکتیو یا مواد مضر ، استفاده از لباس کار یکسره توصیه می شود .
  5. مدل لباس کار مردانه با توجه به محیط کار و شرایط انتخاب شود . برای برخی مشاغل داشتتن جیب یا زیپ به دلیل امنیت ، توصیه نمی شود .

مدل لباس کار مردانه

لباس کار مردانه یک پوشش ایمنی در محیط کار است که مانع از بروز خطر و محافظ جان انسان هاست . مدل لباس کار مردانه با توجه به نوع کار و محیط انتخاب و تولید می شود اما به طور معمول 2 نوع دارد :

  1. لباس کار مردانه یکسره
  2. لباس کار مردانه 2 تکه

برای انتخاب و خرید هریک از انواع مدل لباس کار می توانید با توجه به جزئیات از کارشناسان لباس کار دوخت یادگار راهنمایی بگیرید .



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.