لباس کار جوشکاری نسوز چیست ؟

۸ بازديد

ضروری است تا بتوانید از خود محافظت کنید و برای آنچه که هر روز کاری ممکن است به همراه داشته باشد کاملاً آماده باشید. نکات بالا به شما در خرید لباس کار جوشکاری کمک می کند. گزینه های خود را در فروشگاه های محلی بررسی کنید و به برخی از لباس های جوشکاری و تجهیزات حفاظت شخصی که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید نگاه کنید. در کوتاه ترین زمان، شما باید بتوانید کمد لباسی بسازید که بتوانید در محل کار بپوشید.

در شغل جوشکاری لباس و حفاظت و ایمنی در اولویت است. هر چیزی که یک جوشکار در محل کار بپوشد، همیشه چیزی است که باید به ایمنی کمک کند، اما همچنان آن نوع راحتی را ارائه می دهد که دقت و تحرک مورد نیاز هر جوشکار را از بین نمی برد. چه ماسک جوشکاری، پیش بند جوشکاری، ژاکت جوشکاری یا حتی دستکش جوشکاری، دریافت محافظ جوش با کیفیت بالا چیزی است که شما نیاز دارید.

گر برای انواع مختلف پیراهن های جوشکاری در اینترنت گشت و گذار کرده باشید، متوجه خواهید شد که تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد. حتی ممکن است تصمیم به خرید دو یا سه نوع مختلف داشته باشید. در اینجا هدف از خرید لباس جوشکاری   آن است که آنچه لازم دارید را  باید در نظر بگیرید تا در نهایت مورد مناسب را بدست آورید.

برای خرید و سفارش عمده لباس کار جوشکاری ،باید نوع کار ، اندازه و جنس پارچه ، شرایط آب و هوایی و میزان مقاومت آن  را در نظر بگیرید

ویژگی لباس کار جوشکاری باکیفیت و نسوز

هدف از پوشیدن لباس کار جوشکاری ، حفاظت از جان و سلامتی جوشکار در مقابل خطر های احتمالی است . این لباس کار نباید قابل اشتعال باشد و در مقابل شعله از جنس نسوز با کیفیت برخوردار باشد .
لباس کار جوشکاری

به طور کلی ویژگی لباس کار جوشکاری مناسب موارد زیر است :

  1. استفاده از متریال و جنس مناسب
  2. احساس راحتی در استفاده
  3. برخورداری از سایز مناسب برای فرد استفاده کننده
  4. مقاومت در برایر شعله ، جرقه و آتش
  5. دارای وزن مناسب
  6. امکان گردش و تبادل هوا
  7. برخورداری از کیفیت دوخت بالا
  8. مقاوم و مستحکم
  9. ضد آلرژی و حساسیت
  10. شستشو و نگهداری ساده

دوخت یادگار با تولید و دوخت لباس کار جوشکاری ، امکان خرید عمده لباس مناسب جوشکاری را با توجه به سایز و جنس استاندارد برای کارخانه ها و واحد های صنعتی فراهم کرده است . با دوخت یادگار در ارتباط باشید 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.