تیشرت کار مناسب کارخانه ها

۷ بازديد

خرید تیشرت کار

خرید تیشرت کار به عنوان لباس فرم تابستانی در بسیاری از مراکز ، سازمان ها و کارخانه ها مرسوم است . بسیاری از کارمندان ادارات به پوشیدن لباس کار ملزم هستند و تیشرت کار برای لباس کار خنک انتخاب مناسبی است .

خرید تیشرت کار خنک در مدل های مختلف آستین کوتاه ، آستین بلند ، یقه دار و بدون یقه می تواند تامین کننده لباس کار ، در روزهای گرم سال باشد و علاوه بر ایجاد نظم و پرستیژ کاری ، بخش های مختلف سازمان و کارخانه را از هم جدا کند .

خرید انواع تیشرت کار از تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است و شرایط سفارشی دوزی ، چاپ لوگو و گلدوزی برند برای مشتریان فراهم شده است .

مزایای خرید تیشرت کار

سبک بودن و راحتی در استفاده از تیشرت کار می تواند باعث استقبال از این نوع پوشش باشد . ضمن این که با چاپ برند روی تیشرت ، تبلیغات افزایش یافته و برند کسب و کار شما شناخته تر می شود .

شستشوی تیشرت ها راحت تر است و نیاز به اطو ندارد . بنابراین استفاده از آن راحت تر می باشد. از طرفی تیشرت ها در رنگ های مختلف دوخته می شود به طوری که در مقابل آلودگی و کثیفی کمتر در معرض دید باشد .

 

قیمت تیشرت کار

وقتی صحبت از سفارش تیشرت کار به میان می آید ، اولین مبحثی که به آن اشاره می شود ، هزینه آن است .قیمت تیشرت کار بستگی به موارد زیادی دارد که می تواند در کاهش یا افزایش آن تاثییر گذار باشد . مثل جنس تیشرت ، ایرانی یا خارجی بودن پارچه ،مدل و طرح انتخابی ، آستین کوتاه  یا آستین بلند بودن آن ، گلدوزی برند ، چاپ طرح یا لوگو که می تواند هزینه خرید تیشرت را به طور چشم گیری کاهش یا افزایش دهد .

از طرف دیگر سفارش عمده تیشرت و لباس کار به تولیدی می تواند در کاهش هزینه ها بسیار موثر باشد . برای تولید عمده  و دوخت تیشرت در رنگ دلخواه و به صورت سفارشی در تهران می توانید با دوخت یادگار ارتباط گرفته و لیست قیمت انواع لباس کار را دریافت کنید .

 

 

جنس تیشرت

تیشرت کار که به  تیشرت کارگری هم معروف است معمولا به دلیل سبک بودن ، راحت بودن در شستشو و استفاده ، قیمت مناسب و استفاده تبلیغاتی با استقبال زیادی روبرو می شود .جنس تیشرت ها معمولا جودون است که در رنگ های بسیار زیادی تولیدی می شود . چرا که ظاهری زیبا و جنسی مقاوم دارند .

البته جودون کیفیت های مختلف دارد و بسته به نوع و مقدار نخ می تواند قیت آن افزایش یا کاهش یابد .انواع مختلف تیشرت جودون مثل جوودون پنبه ، جودون لاکرا و جودون پلی استر در بازار عرضه می شود .

بنابراین بر  اساس شرایط کاری . بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید جنس پارچه تیشرت کار را سفارش دهید .

اگر تمایل دارید بدانید” لباس کار یکسره ” با سایر لباس کار ها  چه تفاوت هایی دارد ، مقاله  مرتبط  را بخوانید .

نکات خرید تیشرت کار

  1. جنس پارچه تا در اثر شستشو تغیر سایز ندهد و ظاهر خود را حفظ کند .
  2. تمیزی دوخت و برش ها
  3. سالم بودن تیشرت که بدون در رفتگی و زده گی باشد .
  4. خوش ایست بودن یقه و آستین
  5. سالم بودن دکمه ها و محکم بودن دوخت

 

تیشرت کار

تیشرت کار ارزان

از آن جایی که تیشرت کار به صورت روزانه استفاده می شود و در محیط کار و در شرایط مختلف قرار دارد ، نیاز به شستشوی در فاصله زمانی کم دارد و از آنجایی که آراستگی در محیط کار از اهمیت بالایی برخوردار است نمی توان از آن صرف نظر کرد .

خرید عمده تیشرت کار ارزان قیمت شاید در نگاه اول به صرفه باشد ، اما اگر از کیفیت پایین برخوردار باشد خیلی سریع جلوه ی اولیه خود را از دست می دهد و نیاز به تعویض مجدد دارد . بنابراین در خرید تیشرت کار آنچه در درجه اول مهم است کیفیت جنس و دوخت آن می باشد . از قدیم گفته اند هیچ ارزانی بی دلیل نیست !

بهترین تولیدکننده عمده  تیشرت کار سعی دارند از جنس خوب برای دوخت تیشرت کار  استفاده کند تا در اثر شستشو ، تغییر رنگ و سایز نداشته باشد . کیفیت خوب تیشرت کار جودون باعث می شود تا در طول زمان و بر اثر استفاده ی مدام از تیشرت ، کمترین تغییر را داشته باشد و از طرفداران زیادی برخوردار باشد .

دوخت یادگار با تولید و دوخت عمده  تیشرت کار و فروش تیشرت خوب و با کیفیت در بازار یکی از بهترین تولید کننده لباس کار در تهران می باشد که آماده قبول سفارش دوخت عمده تیشرت کار است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.