نکات خرید تیشرت تبلیغاتی ارزان

۵ بازديد

این روزها سفارش کلاه و تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت با توجه به شرایط اقتصادی فعلی طرفدار بیشتری پیدا کرده است. چرا که در شرایط رکود الگوی خرید و مصرف مردم به شدت تغییر میکند. خیلی از خرید ها کمتر خواهد شد و مردم از هزینه ها کاسته و سعی میکنند بیشتر پس انداز داشته باشند.  ولی این به این معنا نیست که مردم اصلاً خرید نمی کنند و برعکس در این زمان خریداران دقت بیشتری برای انتخاب خود به خرج میدهند و اینجاست که نقش تبلیغات پراهمیت تر میشود. چه بسا در گذشته داشتن یک تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت برای مشتری شما ارزشمند نبوده است ولی اکنون به سبب اوضاع اقتصادی آن را به عنوان یک دارایی سودمند در نظر میگیرد.

در ادامه به چند نکته مهم که را در زمان سفارش هدایای تبلیغاتی باید در نظر بگیرید می پردازیم:

خرید بی واسطه از تولیدکننده لباس

قبل از هر چیز باید مشخصاً بدانید که تامین کننده ی شما ، خود تولیدکننده پوشاک می باشد و یا به عنوان واسطه عمل میکند. فضای مجازی پر است از فروشنده و دلالهایی که با تهیه عکس و وب سایت ، خود را  تولیدکننده ی همه قلم جنسی از لیوان و خودکار و سررسید تبلیغاتی گرفته تا ساعت و کلاه و لباس تبلیغاتی معرفی میکنند،که خرید از آنها همیشه به صرفه نیست . قطعاً با خرید لباس از تولید کننده هزینه های اضافی دلال ها را دور خواهید زد.  البته وجود دارند شرکت های تبلیغاتی و واسطه ای که با مشاوره در بازاریابی و چانه زنی های مناسب با تولید کننده ، صرفه جویی در وقت و هزینه را برای شما به ارمغان می آورند.

استفاده از طرح های ساده تر

اولین عامل نوع طرح دوخت تیشرت می باشد. تیشرت های یقه دار ( پولوشرت ) هزینه دوخت بالاتری نسبت به تیشرت های یقه گرد دارند. پس میتوانید به جای خرید پولوشرت تبلیغاتی ، تیشرت های یقه گرد یا یقه هفت را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید. هر کدام از تیشرت های یقه دار و ساده نیز روش های مختلفی برای دوخت دارند که در این باره می توانید از فروشنده خود راهنمایی بگیرید.

عدم استفاده از چاپ های هزینه بر

پس از انتخاب طرح نوبت به نحوه ی درج لوگو بر روی لباس تبلیغاتی می باشد که روش مختلف چاپ و گلدوزی برای اینکار موجود میباشد. همه انواع چاپ سیلک، چاپ ژلاتین ، چاپ پلاستیک ، چاپ حرارتی و یا سابلیمیشن یک وجه مشترک دارند و اینکه هرچه تعداد رنگ ها و سایز چاپ کوچکتر باشد هزینه ی آن کمتر خواهد شد. پس در صورتی که آرم و لوگوی شما اجازه میدهد سعی کنید از حداقل تعداد رنگ برای سفارش استفاده کنید.  در ضمن در نظر داشته باشید خیلی اوقات نیز هدیه گیرندگان تمایلی چندانی به استفاده از چاپ های بزرگ و شلوغ ندارند و دوست ندارند با آنها مانند بیل بورد تبلیغاتی رفتار شود.

استفاده از پارچه های ارزان تر

البته همیشه استفاده از پارچه های ارزان تر انتخاب خوبی نیست چرا که در کیفیت نهایی کار به شدت تاثیر خواهد گذاشت. پس قبل از انتخاب پارچه های ارزان تر مطمئن شوید که متناسب با کاربرد تیشرت این کار را انجام میدهید. به عنوان مثال اگر قرار است لباس تبلیغاتی شما به عنوان لباسکار تبلیغاتی استفاده شود، تنزل پارچه لباسکار فکر خوبی نمی باشد. ولی اگر به دنبال خرید تیشرت برای یک مراسم خاص یک روزه مثل جشن پایان سال میباشید ، می توانید از پارچه های اقتصادی تر استفاده کنید.

هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید

فراموش نکنید هیچ ارزانی بی دلیل نیست.به طور کل بهتر است اگر شرایط شما اجازه میدهید به جای خرید تعداد بیشتر و اهدای هدایا به طرفهای غیرکلیدی ، افراد مهم و تاثیر گذار را شناسایی کرده و هدایای مرغوب تری برای این گروه سفارش بدهید. بدانید که عامه ی مردم کیفیت هدیه تبلیغاتی شما را به کیفیت محصولات و خدمات خود شما تعمیم میدهند. پس چنانچه هدیه ای باکیفیت تر از سمت شما تحویل بگیرند ، محصول و خدمت شما را باکیفیت تر ارزیابی می کنند و برعکس یک هدبه تبلیغاتی بی کیفیت ، وجه ی کسب و کار شما را در پیش دیگران تخریب خواهد کرد.چرا که در اینجا نفرات تحویل گیرنده  به این اهمیت نمی دهند که چند نفر مانند آنها این هدیه را دریافت کرده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.