ایا خرید سرویس خواب مسافرتی در سیسمونی ضروری است ؟

۵ بازديد

سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

یکی از قشنگ ترین هدایای خداوند به انسان ، تولد فرزندی است که با آمدنش همه چیز تغییر می کند و رنگ و بویی تازه به خود می گیرد . پدر و مادر کودک از بدو تولد تمام تلاش خود را می کنند تا فرزندشان چیزی کم نداشته باشد و در آرامش و آسایش باشد . حتی در مسافرت و میهمانی ! و فراهم کردن وسایل مورد نیاز خواب کودک برای آنکه نظم و ساعات خواب  نوزاد ،کم ترین تغییر را داشته باشد از بزرگ ترین دغدغه های پدر و مادر است .

همانطور که می دانید نوزاد در ماه های اولیه تولد ، بیش از 18 ساعت از شبانه روز را خواب است . حال اگر نیاز به جا به جایی کودک باشد ، باید سرویس خواب نوزاد به گونه ای دوخته شود که حمل و نقل آن آسان و کالای خواب استاندارد و راحت باشد .

تماس با کارتز

سرویس مسافرتی نوزاد 3 تیکه شامل تشک ، لحاف و بالشت برای کودک است که در نهایت سبکی و کم جا بودن ، راحت و نرم است و کودک می تواند به راحتی خوابی آرام را تجربه کند . با خرید سرویس مسافرتی نوزاد دیگر نگران به هم خوردن نظم خواب کودکو بی خوابی نوزاد نیستید . ضمن این که شستشوی آن راحت و سریع انجام می شود و طرح های جذاب و زیبایی دارد .

سرویس مسافرتی نوزاد کد 151

مزایای سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

  1. تشک و پتو مسافرتی نوزاد کم وزن بوده و این مزیت می تواند باعث شود به راحتی آن را جا به جا و حمل کنید .
  2. شستشو و نظافت راحت سرویس مسافرتی کودک از دیگر مزایای آن است چرا که نظافت و پاکیزگی محل خواب کودک بسیار مهم است . این سرویس ها به راحتی داخل هر ماشین لباسشویی جا می شود .
  3. ابعاد و اندازه های مختلفی از ست مسافرتی نوزاد در بازار موجود است شما می توانید براساس سن نوزاد یکی را تهیه کنید .
  4. الیاف به کار رفته در تشک و پتوی مسافرتی کودک از جنس مرغوب بوده تا باعث ایجاد آلرژی و حساسیت نوزاد نشود .
  5. ست مسافرتی کودک  و روتختی نوزاد کارتز در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد که شما می توانید بر اساس جنسیت نوزاد ، دکوراسیون اتاق کودک و چیدمان منزل یکی را به سلیقه خود تهیه کنید .
  6. قیمت مناسب برای خرید سرویس مسافرتی نوزاد از دیگر مزایای آن است تا امکان خرید برای همه فراهم شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.