اولین اقدام پس از خراب شدن ساید بای ساید ال جی چیست ؟

۸ بازديد

 تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد

برند نام آشنای ال جی با تولید بهترین لوازم الکتریکی به ویژه یخچال ساید بای ساید همواره آسایش را به خانه‌های مردم آورده‌‌است. ممکن است در یک روز گرم تابستان که مهمان هم دارید، متوجه شوید که یخچال ساید بای ساید منزلتان یخ تولید نکرده است. با کمی بررسی خواهید دید که محتویات داخل یخچال گرم شده و در حال فاسد شدن است.

در صورت بروز هر مشکلی با یک مرکز تعمیر و سرویس تخصصی یخچال ساید بای ساید تماس بگیرید. شهروندان محترم کلان‌شهر مشهد چنانچه با چنین مشکلی مواجه شدند، می‌توانند با مرکز  تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد در میان بگذارند. آسایش خدمات همواره بهترین خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی را به شهروندان مشهدی ارائه می‌دهد.

 تماس با آسایش خدمات  

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات گسترده‌تری را دراختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 خرابی های رایج در یخچال ساید بای ساید ال جی

یخچال ساید بای ساید ال جی هم مانند تمامی یخچال‌های دیگر دچار خرابی قطعه شده و یا اصلا کار نمی‌کند، که در این صورت باید از انجام تعمیرات غیر تخصصی خود داری کنید. یا باید از تعمیرکار مجاز یا مراکز معتبر جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید  کمک گرفت.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی شامل یکی از موارد زیر است :

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد|آسایش خدمات

  •  یخچال ساید بای ساید ال جی روشن نمی‌شود

اولین احتمال در روشن نشدن یخچال وجود نقص در سیستم برق رسانی است. ابتدا یخچال را به آرامی از برق بکشید و پریز را بررسی کنید، چنانچه پریز سالم باشد، باید یخچال بررسی شود. که با توجه به حساس بودن یخچال ساید بای ساید بهتر است از تعمیرکار بخواهید، یخچال شما را به دقت بررسی کند.

  •  برد یخچال ساید بای ساید ال جی  از کار افتاده است

برد تمامی یخچال‌ها در نقش مدیر یا مغز دستگاه است. این بخش از یخچال به عنوان صادر کننده دستور به تمامی بخش‌های یخچال نقش اصلی را بر عهده دارد. در صورت خرابی برد، باید تعویض شود. امر عیب یابی یا تعویض برد باید توسط افراد کارشناس انجام گیرد. این کارشناسان باید به سیستم یخچال ساید بای ساید آشنا باشند و دانش مورد نیاز برای سرویس یخچال را داشته باشند.

  •  تولید برفک زیاد

یکی از مهم‌ترین مشکلات یخچال ساید بای ساید ال جی تولید برفک بیش از حد استاندارد است، که دلایل متعددی دارد. زمانی که به شکل برفک دقت کنید، هر شکل نشان دهنده وجود مشکل در جایی خاص است. وجود برفک قندیل شکل، نشان دهنده این است که مشکل خاصی در یخچال وجود ندارد. اما اگر برفک داخِل یخچال فریزر در اندازه‌های بزرگ و تکه تکه باشد، حتما باید با یک تعمیرگاه مجاز تماس گرفته شود. این برفک‌ها می‌تواند ناشی از خراب شدن سنسورها، برفک‌زدا و ترموستات باشد.

  •  گرم بودن هوای داخل یخچال ساید بای ساید ال جی 

اگر هنگام بررسی یخچال متوجه شدید که لوازم داخل یخچال در حال آب شدن هستند، ابتدا مواد خوراکی را به مکان دیگری ببرید. سپس اقدام به رفع مشکل از طریق یک سرویس‌کار نمایید. گرم‌بودن هوای داخل یخچال می‌تواند ناشی از خرابی فن یخچال باشد. زمانی که فن سالم باشد، هوای داخل یخچال به حرکت درآمده و همه‌جا به صورت یک اندازه و یکسان خنک می‌شود.



علت برفک زدن فریزر ساید بای ساید ال جی

یکی از مشکلات رایج تمام یخچال فریزرها، مشکل برفک زدن است. برفک زدن یخچال ساید ال جی می‌تواند به خاطر دلایل مختلفی باشد که در ادامه تمام آن ها را بررسی خواهیم کرد.

اما نکته ای که در مورد ریشه یابی علت برفک زدن یخچال باید بدانید این است که شکل برفک کمک زیادی به شما خواهد کرد پس وقتی برفک می‌زند حتما به شکل آن دقت داشته باشید.

اگر برفک ها حالتی مانند قندیلک داشته باشند و به صورتی باشند که گویا قطرات آب داخل فریزر یخ زده است، این موضوع کاملا طبیعی است و با باز کردن درب یخچال و تعدیل دمای داخل محفظه برطرف خواهد شد.

همچنین برفک های بسیار نرم و ریزی که روی کیسه های داخل فریزر مشاهده می‌کنید نیز عادی هستند و علت پدیدار شدن آن ها رطوبت طبیعی است.

اما در صورتی که برفک های داخل فریزر به صورت تکه تکه و بزرگ و یا سفت و بیش تر از نیم سانت و یک سانت باشند حتما باید به متخصص مراجعه نمایید. این برفک ها می‌تواند به خاطر خراب شدن برفک زدا، خراب شدن ترموستات، خراب شدن سنسور ها و یا ایراد پیدا کردن تایمر دیفراست باشد.

علت یخ نزدن فریزر ساید ال جی

اگر این مشکل برایتان پیش آمد، یعنی متوجه شدید که مواد غذایی که داخل فریزر قرار داده اید منجمد نشده اند، اولین کاری که باید بکنید این است که برای جلوگیری از فساد، آن ها را به یک فریزر سالم منتقل کنید و سپس برای تعمیر یخچال فریزر اقدام نمایید.

علت هایی که ممکن است موجب بروز این مشکل شده باشند در زیر برای شما آمده است :

اولین علتی که باید بررسی کنید خراب شدن فن کندانسور است. این فن هوا را می‌چرخاند و تمام محفظه فریزر را به صورت همگن خنک می‌کند.

پس در صورتی که فن کندانسور دچار مشکل شود فریزر به اندازه کافی سرد نخواهد شد و موجب می‌شود مواد منجمد نشوند.

علت دوم بروز این مشکل می‌تواند فن اواپراتور باشد. علت بعدی، مشکل رله استارت است. این قطعه، وظیفه رساندن انرژی به کمپرسور را دارد.

اگر این انرژی رسانی درست انجام نشود کمپرسور کار خود را درست انجام نداده و در نتیجه مواد غذایی داخل فریزر یخ نخواهند زد.

دلیل دیگری که موجب بروز مشکل در انجماد مواد داخل فریزر می‌کند، خراب شدن ترموستات کنترل دما است.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که مشکل از ترموستات است یا نه باید درجه آن را از پایین ترین به بالاترین تغییر دهید و به صدای آن گوش دهید. در صورتی که صدای کلیک بشنوید مشکلی وجود ندارد ولی اگر چنین صدایی شنیده نشود ترموستات ایراد دارد و باید تعویض گردد.

دلیل دیگر که موجب بروز مشکل می‌شود ایراد در صفحه کنترل دماست. تعمیر برد کنترل دما کاری بسیار دشوار و حساس است که در نصف مواقع ممکن است موثر واقع نشود و نیاز به تعویض پیدا کند.

مشکل خازن ها، علت دیگری است که باعث می شود مواد غذایی داخل فریزر یخ نزند.

اگر خازن ها درست کار نکنند، انرژی به درستی به کمپرسور منتقل نمی‌شود و یخچال درست کار نخواهد کرد.

به جز مواردی که ذکر شد، خراب شدن خود کمپرسور هم موجب می‌شود مواد غذایی منجمد نشوند و یخچال درست کار نکند.

اگر ترمیستور نیز دچار مشکل شود فریزر نمی‌تواند دما را تا حد مطلوب که مواد غذایی یخ بزنند پایین بیاورد. وظیفه ترمیستور کنترل دمای فریزراست و در صورتی که خراب شود، فریزر به قدر کافی خنک نخواهد شد.

اما نادرترین علتی که ممکن است موجب شود یخچال شما سرمایش کافی نداشته باشد ( و البته پر هزینه ترین آن ها ) خراب شدن برد اصلی یخچال است که تعمیر آن نیازمند مهارت بسیار بالایی است و از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.