بهترین شرکت صادرکننده قزل آلا به دیگر کشور ها

۱۱ بازديد

قزل آلا ایران به چه کشور هایی صادر می شود ؟

صادرات ماهی قزل آلا به عراق

کشور عراق با پایتخت بغداد در همسایگی ایران قرار دارد و بیشترین مرز خاکی با ایران را در بین کشور های همسایه از آن خود کرده است . به دلیل وجود مرز خاکی و امکان حمل و نقل کالا از راه زمینی و در شرایط ارزان تر ، این کشور به یکی از شرکای تجاری ایران تبدیل شده است .

اقتصاد این کشور گرمسیری متکی بر نفت بوده و به دلیل اب و هوای گرم و خشک شرایط زراعت و دامداری در این کشور با مشکلاتی همراه است . پس از سقوط دولت صدام ، روابط اقتصادی و تجاری خوبی بین ایران و عراق برقرار است .

آنچه در صادرات ماهی قزل آلا به عراق مهم است ، وزن ماهی ، کیفیت ، فراوری و بسته بندی ماهی است . همچنین باید به قوانین صادرات ماهی قزل آلا به عراق اشراف کامل داشته باشید تا دچار ضرر نشوید . وارنا تجارت اوراسیا می تواند تا پایان مسیر همراه شما باشد . جهت اطلاع از شرایط صادرات ماهی قزل آلا به عراق با وارنا تجارت اوراسیا همراه باشید .

 

صادرات ماهی قزل آلا به روسیه

کشور پهناور روسیه که به بزرگ ترین کشور جهان معروف است کشوری غنی و پر جمعیت است و به و روابط مطلوبی با ایران دارد . روسیه و ایران از طریق دریای خزر مرز مشترک آبی دارند و صادرات از جمله صادرات ماهی قزل آلا به روسیه از طریق دریا انجام می شود .

صادرات ماهی قزل آلا به روسیه یکی از اقلام و مواد غذایی است که هر سال از ایران و از طریق دریای خزر در حجم انبوه صورت می گیرد . داشتن مجوز و اطلاع از قوانین صادرات ماهی  می تواند راهنمای شما در امر باشد. وارنا تجارت اوراسیا ، شرکت صادرکننده ماهی به روسیه است که می تواند به شما در صادرات ماهی قزل آلا به روسیه مشاوره بدهد و از قوانین و مقررات صادرات به روسیه شما را مطلع کند .

صادرات ماهی قزل آلا به عمان

عمان کشوری است که در محل تلاقی خلیج همیشه فارس و دریای عمان واقع شده است . این کشور نقش به سزایی در صادرات ایران دارد و پس از افزایش تحریم های آمریکا علیه ایران ، عمان به عنوان شریک تجاری ایران در حوزه خلیج فارس به شما می آید .

کشور عمان پلی برای ارتباط هندوستان ، آسیای شرقی و عربستان است و به دلیل اشتراک های مذهبی و فرهنگی که میان ایران و عمان وجود دارد ، روابط سیاسی و اقتصادی این دو کشور مطلوب است . به گونه ای که تنها کشوری بود که در زمان کرونا نه تنها مرز خود را به ایران نبست بلکه اقدام به افزایش خطوط کشتیرانی کرد .

کشور عمان به دلیل داشتن دسترسی به اب های آزاد به یکی از قطب های تجارت آبزیان در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است . صادرات ماهی قزل آلا به عمان قوانین و مقررات خاص خود را دارد و باید توسط شرکت معتبر صادراتی انجام گیرد .

مراحل صادرات ماهی قزل الا به عمان به این طریق است که ابتدا خرید عمده ماهی قزل آلا از استخر انجام شده و پس از انتقال به کارخانه بسته بندی و فراوری ، عملیات انجماد و بسته بندی روی قزل آلا انجام گرفته و سپس برای بارگیری اماده ارسال به کشور عمان می شود.

صادرات قزل آلا از ایران به سایر کشورها نه تنها منافع اقتصادی بسیاری را برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داخلی به همراه دارد، بلکه نشان دهنده توانایی و پتانسیل بالای صنعت پرواربندی و فرآوری ماهی در ایران است. شرکت وارنا تجارت اوراسیا به عنوان یکی از نمونه‌های موفق در این زمینه، سعی دارد با رعایت استانداردهای بین‌المللی، ارتقای کیفیت محصولات، توسعه بازارهای هدف و ایجاد رضایت مشتریان، جایگاه خود را در صادرات قزل آلا از ایران به سایر کشورها حفظ و گسترش دهد

شرکت وارنا تجارت اوراسیا با داشتن مجوز های بهداشتی و لایسنس های صادراتی تامین کننده ماهی قزل  به صورت منجمد و تازه می باشد که آماده صادرات ماهی به کلیه کشورهای جهان است .

ماهی قزل الا صادراتی به صورت شکم خالی ، شکم پر ، با سر و بدون سر ، منجمد کامل یا تازه از طریق شرکت وارنا تجارت به تمامی کشور ها صادر می شود .

مزیت صادرات ماهی قزل الا از طریق وارنا تجارت اوراسیا  نسبت به شرکت های مشابه موارد زیر است :

  1. تامین مدارک لازم جهت صادرات
  2. باربری ، تحویل و ترخیص بار
  3. تاییدیه های کیفی ، بهداشتی و سلامت کالا
  4. تامین لایسنس صادرات
  5. قیمت مناسب
  6. بسته بندی متفاوت بر اساس نوع و وزن ماهی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.