بورش فروش لباس کار اران قیمت در تهران

۱۵ بازديد

حفظ ایمنی و سلامت کارگران یکی از مهم ترین مسائلی است که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و خرید لباس کار یکی از عوامل مهم در تامین امنیت افراد است . اگر چه پوشیدن لباس کار توسط کارکنان یک مجموعه مزایای زیادی دارد اما خرید لباس کار به تعداد زیاد می تواند هزینه ای زیادی به همراه داشته باشد و در این زمان است که صاحبان کسب و کار به فکر خرید لباس کار می افتند .

خرید لباس کار ارزان ویژگی ، معایب و مزایایی دارد که دوخت یادگار سعی می کند در این مقاله شما را با همه این موارد آشنا کند . با تولیدی لباس کار دوخت یادگار تا پایان این مقاله همراه باشید .

تماس با دوخت یادگار ???? 


نکات خرید لباس کار ارزان

اگر کسب و کار شما به نسبت بزرگ است و تعداد کارکنان شما زیاد است ، خرید لباس کار می تواند دغدغه مالی برای شما و تیم حسابداری ایجاد کند .

برای مثال کارخانجات ملزم به تامین لباسکار برای نیرو انسانی می باشند که می تواند شامل لباس کار صنعتی ، لباس کار مهندسی ، روپوش کار ، لباس کار نگهبانی باشد . همچنین با توجه به شرایط جوی ، موقعیت آب و هوا و فصول سال، نوع  لباس کار تغییر می کند .مانند لباس کار زمستانی ، تیشرت کار ، لباس کار ضد آب ، کاپشن کار و…  

این درحالی است که خرید لباس کار می تواند بار مالی زیادی به همراه داشته باشد .خرید لباس کار با قیمت  ارزان می تواند راهگشا باشد تا هزینه ها کاهش یابد اما باید به نکات زیر توجه کنید :

  • حفظ کیفیت و دوام : در هنگام خرید لباس کار ارزان به کیفیت پارچه دقت کنید . لباس کار ارزان باید از دوام و مقاومت برخوردار باشد تا سریع کیفیت خود را از دست ندهد . پارگی ، پوسیدگی و مقاومت ضعیف می تواند هزینه مجدد و دوباره برایتان داشته باشد .
  • کیفیت دوخت : خرید لباس کار با قیمت ارزان نباید باعث شود از تمیزی کار کاسته شود . دوخت بی کیفیت و ضعیف می تواند روی برندینگ کار شما تاثییر گذار باشد و هم چنین کارکنان در مقابل پوشیدن لباس کار بی رغبت شوند .
  • حفظ استاندارد : اگر چه لباس کار ارزان را برای خرید ترجیح می دهید اما داشتن استاندارد های صنعتی و مربوط به لباس کار الزامی است چرا که مستقیما با سلامتی و جان انسان مرتبط است .
  • در نظر گرفتن شغل و موقعیت کاری : هنگام خرید لباس کار باید به این نکته دقت کنید که برای چه کسی و چرا لباس کار می خرید . برای مثال کسی که پشت دستگاه های صنعتی یا تراشکاری می ایستد به لباس کار صنعتی نیاز دارد و خرید روپوش کار به دلیل ارزان بودن آن منطقی و مناسب نیست .
  • حفظ کرامت انسانی : تمامی مشاغل شریف و محترم اند . خرید لباس کار  نباید به گونه ای باشد که به شخصیت کارکنان توهین شود .
  • خرید از تولیدی لباس کار : توصیه می شود برای خرید لباس کار به تولید کننده لباس کار مراجعه کنید . در تولیدی لباس کار به دلیل حذف واسطه ها و خرید عمده متریال، لباس کار ارزان تر است .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.