تعمیر یخچال دوو در مشهد

۱۳ بازديد

تعمیرکاران متخصص دوو و هزینه مناسب

تعمیرگاه مجاز آسایش خدمات ، به عنوان یک نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد ، افتخار دارد که با بهره گیری از نیرو های متخصص و آموزش دیده و همچنین با صرف کمترین هزینه ممکن، بهترین و حرفه ای ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

ارائه ی خدمات تخصصی به مشتری و استفاده از پرسنل متخصص، باعث شده تا آچار سرویس به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات دوو در مشهد شناخته شود. مشتریان ما در آسایش خدمات ، این امکان را دارند که زمان حضور تعمیرکار را خودشان تعیین کنند.

تعمیر لوازم خانگی دوو در محل در مشهد

تعمیرگاه مجاز آسایش خدمات در جهت ارائه خدمات حرفه ای به هموطنان، همواره در راستای تلاش برای جلب رضایت خاطر مشتریانش، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همواره در فکر ارائه خدمات بهتر بوده است. یکی از دلایل تمایز آچار سرویس با مراکز مشابه، امکان حضور تعمیرکار در محل مورد نظر مشتری در سراسر مشهد می باشد.

به منظور جلوگیری از آسیب به لوازم خانگی دوو شما در فرآیند حمل و نقل، و نیز برای تامین رضایت خاطر شما از صحت انجام کار، امکان تعمیر در محل را ایجاد کرده و قواعد خاصی برای آن تعریف کرده ایم که حداکثر رضایت و حداقل هزینه ها را برایتان فراهم می کند.

بررسی هزینه های نمایندگی تعمیرات دوو در مشهد

دستمزد های نمایندگی آسایش خدمات ، کاملا منطبق با نرخی است که توسط اتحادیه رسمی مشهد تصویب شده و هزینه دیگری از  مشتری دریافت نخواهد شد. علاوه بر این، گاهی اوقات، به مناسبت های مختلف، مجموعه آسایش تخفیف هایی را برای مشتریان عزیز خود در نظر می گیرد.

آچار سرویس، خدمات ویژه ای ارائه می کند که از جمله آن ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از قطعات با کیفیت و با اصالت دوو ، به همراه گارانتی مدت دار
  • پایین بودن هزینه های تعمیر و حمل و نقل، به نسبت اکثر مراکز تعمیر لوازم خانگی و نمایندگی ها
  • ارائه پیش فاکتور، جهت اعلام به مشتری، پیش از انجام پروسه تعمیرات
  • ارائه مشاوره رایگان توسط پشتیبانان آموزش دیده
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.