هزینه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است ؟

۳۲ بازديد

تولید محتوا اینستاگرام چیست؟!

زمانی که به اینستاگرام به چشم یک ابزار برای فروش یا توسعه کسب و کارمان فکر می کنیم، تولید محتوا اهمیت پیدا می کند. (پس همینجاست که هزینه تولید محتوا اینستاگرام هم بیشتر اهمیت پیدا می کند!) پکیج تولید محتوا اینستاگرام چیست؟ تولید محتوا اینستاگرام چیست؟! تولید محتوا اینستاگرام در واقع همان تهیه پست های جذاب و هدفمند از عکس ها و ویدئوهای خام است. این محتوا به همراه محتوا متنی که به آن کپشن اینستاگرام می گویند، یک پست کامل اینستاگرام را تشکیل می دهند.

اما در مورد پکیج تولید محتوا اینستاگرام : بسیاری از شرکت های تولید محتوا اینستاگرام مثل پارت انیمیشن  به جهت ارائه خدامات بهتر اقدام به تهیه پکیج تولید محتوا اینستاگرام به صورت پیشنهادی می کنند. داخل این پکیج ها تعداد پست و استوری معین معمولا به صورت ماهیانه ارائه می شود و خرید پکیج تولید محتوا اینستاگرام از نظر کیفی و اقتصادی به صرفه تر از سفارش یک یا چند عدد پست اینستاگرام به صورت تک است.

اما نکات مهم در تولید محتوا اینستاگرام چیست؟ چطور محتوایی تهیه کنیم که پر بازخورد باشد؟ نقش زمان درج پست ها و هشتگ گذاری در موفقیت یک پیج اینستاگرام چیست؟

هزینه ادمین اینستاگرام برای تولید محتوا اصولی در اینستاگرام چقدر است؟

( در مورد هزینه پکیج ادمین اینستاگرام جداول هزینه تولید محتوا اینستاگرام را در ابتدای این نوشته ببینید!)

در ادامه مطلب به بقیه سوالات در خصوص هزینه تولید محتوا اینستاگرام و پکیج تولید محتوا اینستاگرام پاسخ می دهیم.

قیمت تولید پست اینستاگرام

می خواهید از پکیج تولید محتوا اینستاگرام پارت انیمیشن  استفاده کنید یا نیاز به طراحی تعدادی بنر یا کاور اینستاگرام دارید؟

قیمت تولید پست اینستاگرام بستگی به نوع پست، تعداد و کیفیت و زمان تحویل کار دارد. اگر نیاز به مشاوره در خصوص قیمت تولید محتوا اینستاگرام دارید، با ما تماس بگیرید. مشاورین پارت انیمیشن  برای ثبت سفارش در کنار شما هستند.

خرید و سفارش پکیج تولید محتوا اینستاگرام

همانطور که در ابتدای این مطلب و در بخش جدول هزینه تولید محتوا اینستاگرام دیدید، در پنتازوم 3 پکیج تولید محتوا اینستاگرام تهیه کرده ایم. 

_ در پکیج اقتصادی تولید محتوا اینستاگرام می توانید با هزینه بسیار مناسب مدیریت صفحه خود را (در هر زمینه کاری) برون سپاری کنید.

_گزینه دوم در جدول تولید محتوا : پکیج تولید محتوا اینستاگرام به صورت کاربردی تضمین می کند که تمامی نیازمندی اولیه صفحه شما اعم از ایجاد ارتباط با مخاطب، تولید محتوا و رسیدگی به صفحه پوشش داده شود. 

_ آخرین و کامل ترین گزینه پیشنهادی پکیج تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام که یک برنامه حرفه ای است، به شما کمک می کند صفحه را بهتر مدیریت کنید.

✅ توجه! بسیاری از صفحاتی که در پنتازوم مدیریت و پشتیبانی آن ها را انجام می دهیم نیازمند خدمات عکاسی/ فیلم برداری از محصول و تهیه کلیپ های اختصاصی/ درج پست و استوری با تعداد بیشتر و دیگر جزئیات هستند. 

شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان پنتازوم در خرید پکیج تولید محتوا اینستاگرام بهترین گزینه را با توجه به شرایط صفحه سفارش بدهید یا از بسته اختصاصی مطابق با درخواست خودتان استفاده کنید.

نقش تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

یکی از هدف‌های اصلی اینستاگرام ایجاد فضایی برای تفریح و سرگرمی است. در کنار این هدف، آنچه که میزان استفاده از اینستاگرام را بیشتر کرده، فراهم‌کردن فضای کسب‌وکار مجازی است و از اصلی‌ترین نیازهای کسب‌وکارهای مجازی، استفاده از تولید محتوا است.

تولید محتوا اینستاگرام اصولی دارد. کیفیت بالای تولید محتوا علاوه بر اینکه موجب افزایش میزان فروش برای کسب‌وکارهای مجازی می‌شود، در جذب فالوور هم قطعا مهم ترین عامل است. قدم اول در تولید محتوا اینستاگرام، تهیه عکس و ویدئو خام است.  اینستاگرام برای اینکه  به تولید کنندگان محتوا کمک کند،   اپلیکیشن را به روز کرده است و انواع ابزارها مثل امکان سایت ویدئو های ریلز به همراه افکت ها و موزیک های متنوع را در آن قرارداده است. بنابراین 3 گام خیلی ساده برای تولید محتوا اینستاگرام :

1- مشخص کردن هدف و استراتژی صفحه

2- تهیه محتوا (عکس و فیلم خام از محصولات یا خدمات یا اگر صفحه بلاگری دارید، در حوزه کاری خودتان ویدئو و عکس تهیه کنید)

3- استفاده از ابزارهای تولید محتوا برای تدوین محتوای خام . همانطور که گفتیم اینستاگرام در بروزرسانی جدیدش،  امکانات فوق العاده ای برای تدوین محتوا در قالب ریلز گذاشته است. اما در ادامه همین مطلب می  خواهیم ابزارهای دیگری به جز خود اپلیکیشن هم به شما معرفی کنیم.

پشتیبانی صفحه اینستاگرام چطور انجام می شود؟

آمارهای جهانی نشان از این موضوع دارد که علاقه مردم نسبت به شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. همان طور که میدانید یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی مورد علاقه مردم اینستاگرام است. پس منطقی به نظر میرسد که به عنوان صاحب یک کسب و کار تلاش کنیم تا در اینستاگرام حضوری فعال داشته باشیم.
 
یکی از مواردی که در پشتیبانی صفحه اینستاگرام حائز اهمیت است مدیریت محتوای پیج اینستاگرام به شکل دائمی است.
 

از موارد بسیار مهم دیگر در پشتیبانی صفحه اینستاگرام، داشتن یک استراتژی مناسب محتوا اینستاگرام  است. داشتن استراتژی به زبان ساده یعنی این که بدانیم در هر زمان باید چه پستی را قرار دهیم.

انتخاب یا حذف هدفمند پست ها موجب جذب هر چه بیشتر مخاطبان به سمت پیج شما خواهد شد.

مطمئن باشید حضور در فضای اینستاگرام هم از نظر میزان هزینه و هم از نظر تاثیرگذاری شگفت انگیز است. 

انتخاب تصاویر با کیفیت و مناسب نیز از جمله مواردی است که بسیاری از پیج های اینستاگرامی رعایت نمیکنند. اینستاگرام یک اپلیکیشن تصویری است. قرار دادن عکس های حرفه ای باعث زیبایی هر چه بیشتر صفحه شما خواهد شد.

نکاتی درباره نوشتن بیو اینستاگرام

  • خلاق باشید: اگر دلتان نمی خواهد شبیه بقیه باشید پس باید خلاقیت به خرج بدهید و بیویی انتخاب کنید که منحصر به فرد و خاص باشد. اما یادتان باشد این خاص بودن نباید باعث شود یک بیو پیچیده و مبهم بنویسید. شما باید سعی کنید در عین حال که خلاقانه می نویسید، سادگی و قابل فهم بودن را هم در نظر بگیرید. بیوهای پیچیده معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند.بیو انگلیسی
  • از مخفف ها و ایموجی ها استفاده کنید: جزئیات زیادی وجود دارد که نمی توان در 150 کاراکتر گنجانید. برای همین می توانید خیلی چیزها را مخفف کنید تا جای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. ایموجی ها هم راه خوبی برای بیان کلمات به شکل مختصر هستند، پس آنها را فراموش نکنید.
  • بامزه و جذاب بنویسید: مهم نیست اکانت اینستاگرامتان شخصی است یا مخصوص کسب و کار، در هر صورت داشتن یک بیوی بامزه، خنده دار و جذاب باعث می شود کاربران بیشتری به سمت صفحه شما جذب شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.