خرید آنلاین پوشاک صنعتی در تهران امکان پذیر است ؟

۳۱ بازديد
تولید پوشاک صنعتی
تولید پوشاک صنعتی مستلزم بهره گیری از نیروی کار بیشتر و انواع مختلف ماشین آلات است. در این بخش هزاران عدد لباس براساس اندازه های استاندارد بدن انسان ساخته می شوند و برای ساخت هر عدد لباس نهایتاً به ۱۵ دقیقه وقت نیاز است. لباس صنعتی برای همگان متناسب نیست و تولید آن به سرمایه زیادی نیاز دارد.
تفاوت بین خیاطی و تولید پوشاک صنعتی خیاطی تولید پوشاک صنعتی در خیاطی به یک فروشگاه کوچک و تعداد کمی ماشین آلات و ۱ تا ۳ نفر نیروی کار برای انجام مراحل خیاطی نیاز است. فرآیند تولید مهندسی صنعتی پوشاک، مستلزم استفاده از ماشین آلات متعدد و نیروی کار زیاد است. در این فرآیند به ۱ تا ۲ نفر پرسنل نیاز می باشد. به تعداد بیشتری ماشین آلات و نیروی کار نیاز است. ساخت هر لباس چندین ساعت زمان می برد.
برای ساخت هر عدد لباس نهایتاً ۱۵ دقیقه وقت صرف می شود. لباس براساس فرم بدن یک شخص خاص تولید می شود. هزاران عدد لباس براساس اندازه های استاندارد بدن انسان ساخته می شوند. به درجه بندی نیازی نیست. باید از درجه بندی استفاده شود.
هر عدد لباس برای یک نفر ساخته می شود؛ در نتیجه هزینه پوشاک زیاد است. از آنجاییکه در این فرآیند هزاران عدد لباس براساس اندازه های ایده آل بدن انسان تولید می گردند؛ لذا هزینه لباس ها کمتر از خیاطی است. تناسب لباس با بدن شخص بسیار خوب است. لباس هایی که با این روش ساخته می شوند برای همه افراد مناسب و متناسب نیستند. هدر رفت پارچه زیاد است.
پارچه براساس الگو برش داده می شود؛ از این رو احتمال تولید ضایعات کمتر از خیاطی است. ریسک تولید لباس به دلیل تولید پوشاک به صورت تکی بسیار کم است. ریسک تولید لباس به دلیل ساخت همزمان هزاران عدد از آن بالا می باشد. سرمایه زیادی برای راه اندازی یک واحد خیاطی لازم نیست. به سرمایه زیادی برای راه اندازی یک واحد صنعتی تولید پوشاک صنعتی نیاز است.
پوشاک صنعتی

قیمت پوشاک صنعتی بر چه اساسی تعیین می‌ شود؟

تعیین قیمت لپوشاک صنعتی ار نیز مثل تعیین قیمت هر محصول دیگری وابسته به بررسی عوامل تغییر دهنده است که در این بخش به صورت موردی آن‌ ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • کشور سازنده پارچه
  • وجود یا عدم وجود پوشش روی لباس
  • مقاومت و استحکام در برابر عوامل مختلف فیزیکی و شیمیایی
  • میزان تنفس و تبادل هوا
  • برند و کارخانه تولید پارچه و لباس
  • نوع پارچه مصرف شده
  • متراژ پارچه
  • درصد الیاف طبیعی مصرف شده در پارچه
  • مرغوبیت و کیفیت
  • ویژگی‌ های خاص

لباس کار صنعتی و ویژگی های آن

از لباسکار برای ایمنی و حفاظت از اشخاص استفاده میشود، به همین جهت کارکنان باید برای حفاظت از خود از آنها استفاده کنند، این لباس ها باید با یک پوشش سراسر تمام نقاط آسیب پذیر بدن از جمله: دست ها، پا، بدن و سر اشخاص را پوشش دهد. یکی از انواع این پوشش ها لباس های صنعتی هستند، در ادامه این نوشته ویژگی ها و خصوصیت های آنها را بررسی میکنیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

 

خصوصیات و استانداردهای پوشاک صنعتی

لباسی که در حین کار استفاده میشود باید حتما کاملا اندازه و با سایر خود فرد مطابقت داشته باشد، و برای برخی از مشاغلی که با ماشین آلات خطرناک سر و کار دارند، نباید از لباس هایی که برخی از بخش های آنها فاقد پوشش است استفاده شود.

یا به عنوان مثال کارکنانی که در محیط هایی که احتمال آتش سوزی در آنها زیاد است کار میکنند، نباید از لباس هایی که احتمال اشتعال بالایی دارند، یا لباس های دست و پاگیر مانند: لباسهای پلاستیکی، عینک های ب دسته سلونوئید استفاده کنند.

 

کارکنانی که در محیط هایی که با مواد شیمایی سر و کار دارند کار میکنند باید از لباس هایی استفاده کنند که احتمال عبور آب یا گاز در آنها وجود نداشته باشد، تا این مواد از لباس عبور نکنند.

در محیط های صنعتی که گرد وغبار زیادی وجود دارد، باید از پوشش هایی که یقه و چین و چروک های کمتری دارد استفاده شود.
خرید پوشاک صنعتی

 

نکاتی برای استفاده از لباسکار در محیط های صنعتی

افرادی که در محیط های پرخطر که با مواد نفتی یا رادیو اکتیو سر و کار دارند، حتما باید پس از هرباز استفاده از لباس ها آنها را تعویض یا بشویند. زیرا در صورت نزدیک سدن به مواد حرارتی پس از استفاده از این لباس ها، امکان آتش سوزی را افرایش میدهد.

 

همچنین در صورتی که لباس های شما با مواد شیمایی یا حساسیت زا تماس پیدا کرده است حتما آنها را پس از استفاده بشوید زیرا باعث بروز حساسیت پوستی خواهد شد.

در صورت پارگی یا آلودگی لباس ها حتما باید اقدام به تعویض به موقع آنها کنید.

 

جنس پوشاک صنعتی باید چگونه باشد؟

همانطور که گفتیم در محیط های صنعتی افراد با مواد شیمایی، الکتریسیته و … در ازتباط هستند، به همین دلیل جنس پوشش هایی که به تن میکنند باید به نخوی باشد که در برابر این شرایط مقاومت مناسبی داشته باشد، این جنس ها شامل: پنبه، و پلی استر با وزن پایین هستند. درصد استفاده از مواد و پنبه در لباس ها باید در محیط های مختلف متفاوت باشد. مثلا در محیط هایی که حرارت بالا باشد و… باید از لباسهایی با درصد پنبه کمتری استفاده شود.

ویژگی های پوشاک صنعتی خوب چیست؟

لباس کار دو تکه دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم این ویژگی و نکات نه تنها برای لباس های کار دو تیکه بلکه برای دوبعدی و سرهمی نیز برقرار می باشد ، در حالت کلی یک لباس خوب دارای این ویژگی ها می باشد :

 

۱ ) اول از همه لباس کار باید اندازه فرد باشد و یا به اصطلاح فیت تن او باشد .
۲ ) حتما تدابیر کامل با توجه به نوع کار فرد روی لباس او باید صورت بگیرد به عنوان مثال کارگرانی که در مجاورت دستگاه های صنعتی و ماشین آلات در حال کار کردن می باشند باید لباسی داشته باشند که هیچ گونه لوازم جانبی و اضافه مثل کلید و ساعت و … روی آن قرار نگیرد و همچنین باید از لباسی استفاده کنند که هیچ درز روی آنها وجود نداشته باشد یعنی تمام بدن آنها را بپوشاند .
۳ ) حتما در محل کار هایی که در معرض خطرات احتمالی مثل انفجار ، حریق ، و … باشند هستید حتما باید لباس های شما از جنسی باشد که بتواند به خوبی از بدن شما تا حد زیادی در برای این حوادث مراقبت کند .
۴ ) اگر قرار است در حین کار استین خود را بالا بزنید باید از همان اکل از لباس های کار آستین کوتاه استفاده کنید .
۵ ) جنس پارچه لباس کار حتما باید با توجه به محیط استفاده شود و مقاومت کافی در برابر احتمالات را داشته باشد .
خرید آنلاین پوشاک صنعتی

خرید آنلاین پوشاک صنعتی در تهران

 یکی از روش های خرید در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی ، خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین است .خرید اینترنتی لباس کاری معمول شده است که بسیاری از افراد در داخل یا خارج از ایران ، پوشک و لباس خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند  و شاید این سوال برای شما پیش بیاید که :

آیا خرید آنلاین پوشاک صنعتی در تهران امکان پذیر است ؟

بله !  تولیدی لباس کار و فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بدون نیاز به حضور و تنها از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی سفارش انلاین خود را ثبت کنید .با  خرید اینترنتی پوشاک صنعتی شما قادر خواهید بود از هر کجای ایران به صورت آنلاین پوشاک صنعتی را سفارش دهید .

خرید آنلاین پوشاک صنعتی مزایای زیر را با خود به همراه دارد :

  • صرفه جویی در هزینه ها
  • کاهش استرس و سردرگمی
  • صرفه جویی در وقت
  • امکان مقایسه قیمت ها و مدل ها
  • امکان خرید در هر روز هفته و تمام ساعات شبانه روز
  • امکان خرید در هر مکانی که هستید 
  • بازدید از نمونه های مختلف موجود درسایت
  • راحتی در انتخاب و مقایسه محصولات 
  • بازدید از فروشگاه و محصولات بدون محدودیت زمان

 

تولیدی لباس کار و پوشاک صنعتی دوخت یادگار ، با سابقه ای درخشان و  با بهره گیری از تجارب خود این شرایط را مهیا کرده است که خرید اینترنتی پوشاک صنعتی برای شما و کسب و کار شما  در هر جایی و با هر امکانتی که هستید ، امکان پذیر باشد .

سفارش دوخت و تولید پوشاک صنعتی در تهران

اگر قصد سفارش و خرید پوشاک صنعتی و لباس کار برای مجموعه کسب و کار خود را دارید ، تولیدی صنعت دوخت یادگار در تهران با بهره گیری از تجربه و نیروی متخصص ، با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت می تواند شما را در این امر یاری کند . سفارش پوشاک صنعتی به تولیدی ها می تواند واسطه را حذف و هزینه ها را کاهش دهد . بی شک کاهش بودجه می تواند یکی از دغدغه های هر کسب و کاری باشد .برای خرید پوشاک صنعتی ارزان با قیمت مناسب از دوخت یادگار ، راه های ارتباطی در دسترس شماست.

دوخت یادگار ، تولید کننده پوشاک صنعتی در تهران می باشد که با طراحی ، تولید و دوخت انواع لباس کار و پوشاک صنعتی ،یکی از بهترین تولید کننده ی لباس کار صنعتی در ایران می باشد .

تذکر 1:
کارکنانی که لباسشان بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک آغشته شود باید فوراً لباس خود را شسته و یا تعویض نموده و آن قسمت از بدن را نیز که در تماس بوده با شوینده­های مناسب بشویند. هیچ یک از کارکنان حق ندارند با لباس آغشته به مواد نفتی و یا مواد شیمیایی به آتش، شعله و دیگر منابع حرارتی نزدیک
شوند و یا کبریت و فندک و غیره روشن نمایند.
تذکر 2: در صورت پارگی، ‌خراب شدن و یا آلودگی بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک لباس کار باید برای تمیز شدن آن اقدام نمایید و در صورت نیاز به تعویض به سرپرست مربوط ارائه شود.
تذکر 3:
البسه آغشته به روغن و یا گریس باید فوراً از تن خارج شود چون ممکن است ایجاد ناراحتی پوست نماید.

آرم و علائم پوشاک صنعتی:

1. شکل آرم به صورت مثلث متساوی­الاضلاع با سمبل وزارت نفت در بالا و نام شرکت در زیر آن لحاظ می­گردد.
2. رنگ زمینه آرم جهت مشخص کردن واحدهای مختلف باید مشخص باشد.
3. اندازه آرم یک مثلث متساوی­الاضلاع برابر 7 سانتی متر در نظر گرفته می­شود.
4. جنس آرم با استفاده از چاپ سیلک اسکرین مرغوب و ثابت با رنگهای قید شده روی پارچه تهیه شود.
5. محل نصب آرم روی جیب سمت چپ بالای تنه لباس کار می­باشد.

 

 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.