فروش عمده لباسکار کجاست ؟

۳۷ بازديد

لباس کار چیست؟

لباس کار یکی از ملزومات ایمنی است که استفاده از آن در محل کار از سوی کارخانه ها و هر سازمانی که نیاز به پوشیدن این لباس را دارد، برای تمام پرسنل استفاده از لباس کار مناسب یک امر ملزم به شمار می رود.

لباس کار یک پوشش سراسری است که تمام بدن از نک انگشتان پا تا سر را در برابر خطرات احتمالی محیط کار محافظت می کند و همین موضوع باعث شده است استفاده از این لباس برای تمام کارکنان یک امر بسیار ضروری باشد.

استفاده از لباس کار جدا از ضرورت های ایمنی برای اهداف مختلف دیگری از جمله شناسایی نیرو های کار از دیگر افراد متفرقه، ایجاد نظم و هماهنگی بین نیرو های کار و… استفاده می شود.


فروش عمده لباس کار از کارخانه تولید کننده

خرید عمده لباس کار از کارخانه تولید کننده با نازلترین قیمت انجام می شود چرا که در این تولیدی ها مواد اولیه را به صورت عمده خریداری می کنند و همین امر باعث می شود قیمت لباس کار بسیار مناسب باشد. علاوه بر قیمت مناسب کیفیت درجه یک نیز از دیگر مزیت های خرید مستقیم لباس کار از کارخانه می باشد.

آشنایی با انواع لباس کار

لباس کار انواع مختلفی دارد که به صورت کلی به دو دسته زیر تقسیم می شود:

  1. لباس کار دو تیکه: این نوع از لباس کار شامل دو بخش شلوار و کاپشن (بلوز) می باشد. در این نوع لباس اگر شلوار و بلوز باشد از دکمه استفاده می شود و اگر کاپشن و شلوار باشد از زیپ استفاده می گردد.
  2. لباس کار سرهمی: این نوع از لباس کار به سورت کاملا یکسره است به طوری که شلوار و قسمت بالا تنه لباس به هم متصل هستند. به این نوع لباس کار، لباس کار یک تیکه یا بویلرسوت هم گفته می شود.
لباس کار
لباس کار برای موارد بسیار زیادی استفاده می شود به عنوان مثال در تعمیر گاه ها، رستوران ها، هتل ها و… از این لباس فرم استفاده می شود که هر کدام از این محل ها لباس کار مخصوص به خود را دارند.

برای خرید عمده لباس کار لازم است تا با مشاورین فروش تولیدی های مختلف ارتباط برقرار نمود تا بعد از آشنایی با انواع لباس کار، نوع مناسب کار خود را خریداری کرد

کارخانه تولید کننده لباس کار

از آنجایی که لباس کار یکی از مهمترین ملزومات ایمنی به حساب می رود کارخانه ها و کارگاه های زیادی در سراسر ایران برای تولید این محصول مشغول به فعالیت هستند.

تقریبا در اکثر استان های ایران به خصوص استان های صنعتی تر از جمله تهران و اصفهان کارخانه هایی برای تولید لباس کار وجود دارد که برای خرید عمده لباس کار بهتر است با این تولید کننده ها ارتباط برقرار نمود.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نساجی شاهد تولید طرح و رنگ های بسیار متنوعی از لباس کار هستیم که برای استفاده در هر محلی لباس کار مخصوص به آن محل تولید می شود به عنوان مثال لباس کار مورد استفاده در کارخانه های پتروشیمی از نظر جنس و نوع طراحی با کارخانه ای مانند کارخانه تولید کفش بسیار متفاوت می باشد.
آیا می دانید : خصوصیات لباس کار حرفه ای چیست ؟

فروش عمده لباس کار از تولیدی

لباس کار باید کاملا در سایز مناسب برای هر فردی طراحی شود چرا که استفاده از لباس کار غیر استاندارد باعث به وجود آمدن خطرات احتمالی برای آن فرد و یا دیگر افراد می شود.

لباس کار مناسب علاوه بر اندازه استاندارد باید دارای جنس مطلوبی نیز باشد به عنوان مثال لباس کار جوشکاری باید از جنس ضخیم تر و داری دوخت ریزتری باشد تا در هنگام کار مشکلی برای نیرو به وجود نیاید.

برای خرید لباس کار از تولیدی لازم است ابتدا با کار و شرایط محیطی آن کاملا آشنا شویم تا بتوانیم لباس مناسب برای آن کار خریداری کنیم.

فروش  عمده لباس کار توسط کارخانه ها و یا ارگان های دولتی و شخصی انجام می شود که این سازمان ها برای نیرو های تخت تکلف خود در بازه زمانی مختلف اقدام به تهیه لباس کار مناسب می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.